مقاله بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک سامان) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک سامان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک سامان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
تحقیق حاضر باهدف شناسایی عوامل مؤثر بر افزایش اعتماد مشتریان در زمینه بانکداری آنلاین انجام شده و به این منظور، تأثیر متغیرهای امنیت و حریم خصوصی، قابلیت استفاده و شهرت درک شده از سوی مشتریان بر متغیر اعتماد در بانکداری آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است و از آنجایی که تعهد متغیری کلیدی در جهت برقراری روابط بلند مدت با مشتریان می باشد، رابطه بین اعتماد و تعهد در بانکداری آنلاین نیز مورد ارزیابی قرار رفته است. روش تحقیق بر اساس هدف، کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی_ پیمایشی می باشد. پرسشنامه این تحقیق در میان نمونه ای متشکل از 130 نفر از مشتریان بانک سامان توزیع گردیده و سپس با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی به بررسی عامل مؤثر بر افزایش اعتماد مشتریان در محیط بانکداری آنلاین پرداخته شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که رابطه ای مستقیم و معنادار میان متغیرهای امنیت و حریم خصوصی، قابلیت استفاده وشهرت (متغیرهای مستقل) با متغیر اعتماد در وب سایت های ارائه دهنده خدمات بانکداری وجود دارد. علاوه بر این رابطه میان اعتماد و تعهد دریافت کنندگان این ن وع از خدمات نیز رابطه ای مستقیم بوده و در سطح اطمینان 99 درصد مورد تأئید قرار گرفته و در نهایت نشان داده شده است که اعتماد می تواند به عنوان متغیری میانجی جهت افزایش تعهد عاطفی دریافت کنندگان خدمات در زمینه بانکداری آنلاین مورد توجه قرار گیرد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0