توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یک سیستم بهبود یافته بی درنگ واسط مغز کامپیوتر مبتنی بر سیگنال P300: انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یک سیستم بهبود یافته بی درنگ واسط مغز کامپیوتر مبتنی بر سیگنال P300: انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یک سیستم بهبود یافته بی درنگ واسط مغز کامپیوتر مبتنی بر سیگنال P300: انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یک سیستم بهبود یافته بی درنگ واسط مغز کامپیوتر مبتنی بر سیگنال P300: انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این مقاله یک سیستم بی درنگ واسط مغز-کامپیوتر مبتی بر سیگنال P300 ارائه می گردد. یکی از مسائل مهم در سیستم های مغز-کامپیوتر فرآیند طبقه بندی است و از مسائل مهم در فرآیند طبقه بندی، انتخاب ویژگی است. این مقاله به بررسی انتخاب ویژگی با استفاده از روش اطلاعات متقابل برای سیستمهای بیدرنگ واسط مغز-کامپیوتر مبتنی بر سیگنال P300 میپردازد. از آنجا که تعداد زیاد ویژگیها علاوه برکاهش سرعت میتواند بر روی عملکرد طبقهبندی کننده نیز تاثیر داشته باشد، همواره کاهش حجم ویژگیها و انتخاب ویزگیهائی که منجر به افزایش کارایی گردد، مورد توجه بوده و تلاشهای مختلفی در این راستا صورت گرفته است. در این مقاله از روش اطلاعات متقابل برای این منظور استفاده شده است. به منظور ارزیابی انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل، آزمایشاتی بر روی 3 فرد سالم در آزمایشگاه سیستم- های واسط مغز-کامپیوتر مرکز فناوری عصبی ایران به دو صورت برخط و برون خط انجام شده است . نتایج نشان می دهد که با انتخاب ویژگی با استفاده از اطلاعات متقابل و استفاده از طبقه بندیکننده ماشین پشتیبان بردار در حالت برون خط و برخط به طور میانگین، به ترتیب درصد صحت تشخیص حروف 92/6% و 91/28% بوده است. در صد صحت تشخیص حروف در حالت برونخط برای 3 فرد الف، ب و ج به ترتیب 91/67%، 97/22% و 88/9% و در حالت برخط برای 3 نفر به ترتیب 90/55%، 97/62% و 85/7% بوده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir