توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بازارهای پرتلاطم و متغیر (مطالعه موردی: شرکت مفتول چشمه کرمان) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بازارهای پرتلاطم و متغیر (مطالعه موردی: شرکت مفتول چشمه کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بازارهای پرتلاطم و متغیر (مطالعه موردی: شرکت مفتول چشمه کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بازارهای پرتلاطم و متغیر (مطالعه موردی: شرکت مفتول چشمه کرمان) :

تعداد صفحات:16

چکیده:

با توجه به اهمیت موضوع جهانی شدن و فرایند تغییر، گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از تجارت الکترونیک توسط شرکتها در سراسر جهان به عنوان روش ا نجام کسب و کار، تحقیق حاضر برای شناسائی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک به صورت موردی در شرکت مفتول چشمه کرمان انجام شده است. در این تحقیق از مدل استقرار EC اسکوپلا برای بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مربوطه در قالب پرسشنامه اول با طیف 5 گانه لیکرت و از مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)دیویس 1989 برای بررسی میزان نگرش و ا دراکات اجتماعی مدیران و کارشناسان ارشد نسبت به تجارت الکترونیک در قالب پرسشنامه دوم استفاده شده است. تعداد 30 پرسشنامه بین کلیه مدیران و ک ارشناسان ارشد و کارکنان شرکت مربوطه توزیع و جمع آوری گردیده است. نتایج تحقیق و تحلیل شکاف انجام شده بین وضعیت کنونی و مطلوب، نشان می دهد شرکت مربوطه از جهت عامل فرهنگی و پشتیبانی مدیریت وضعیت خوبی دارد و باید در زمینه زیرساخت های تکنولوژیکی و آموزش نیروی انسانی بودجه بیشتری صرف نماید. حمایت مالی دولت هم باید بیشتر شود و سازمان با استقرار تجارت الکترونیک توان رقابتی خود را در بازار بالا برد. با انجام آزمون ks غیر نرمال بودن فراوانی پاسخهای ارائه شده، تأئید شده است. با آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن، رابطه معنادار بین وضعیت نقش دولت و عامل بازار با مدل TAM بدست آمد و فرضیه های تحقیق با آزمون ویلکاکسون تأئید شدند. با آزمون فریدمن عوامل بر اساس اهمیت به ترتیب: 1-زیرساخت تکنولوژی 2- عامل مدیریت 3-نقش دولت 4-عامل انسانی 5-منابع مالی 6-عامل فرهنگی 7-عامل بازار و بر اساس وضعیت کنونی عوامل به ترتیب: 1-عامل مدیریت 2-عامل فرهنگی 3-منابع مالی 4-زیرساخت تکنولوژی 5-عامل بازار 6-عامل انسانی 7-نقش دولت، رتبه بندی شده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir