توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ناحیه بندی تصاویر MRI مغزی با استفاده از الگوریتم سطوح همتراز ناحیه ای مبتنی برمدل مارکوف و اصلاح بایاس دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ناحیه بندی تصاویر MRI مغزی با استفاده از الگوریتم سطوح همتراز ناحیه ای مبتنی برمدل مارکوف و اصلاح بایاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ناحیه بندی تصاویر MRI مغزی با استفاده از الگوریتم سطوح همتراز ناحیه ای مبتنی برمدل مارکوف و اصلاح بایاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ناحیه بندی تصاویر MRI مغزی با استفاده از الگوریتم سطوح همتراز ناحیه ای مبتنی برمدل مارکوف و اصلاح بایاس :

تعداد صفحات:8

چکیده:

از جمله مشکلات اساسی در ناحیه بندی تصاویر تشدید مغناطیسی (MRI) مغزی وجود نویز و ناهمگنی شدت روشنایی (بایاس) به دلیل ناهمگنی میدان مغناطیسی دستگاه تصویربرداری می باشد. برای غلبه بر این مشکل و نیز بهبود روش های موجود در ناحیه بندی، در این مقاله به طراحی یک تابعی جهت ناحیه بندی تصاویر MRI مغزی با استفاده از الگوریتم سطوح همتراز (level set) می پردازیم. در تابعی ارائه شده دراین روش از مدل مارکوف برای برقراری ارتباط بین پیکس لها استفاده شده است. همچنین با بکارگیری مدل مناسب بایاس تصویر در حین ناحیه بندی اصلاح می شود. ارزیابی کمی و کیفی نشان می دهد که الگوریتم پیشنهادی با دقت مناسبی در مقایسه با الگوریتم های موجود عمل می کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir