توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی حرارتی توسط تحلیل اجزای محدود سه بعدی در فرآیند ماشینکاری ارتعاشی یک جهته بر روی سوپر آلیاژ In718 دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی حرارتی توسط تحلیل اجزای محدود سه بعدی در فرآیند ماشینکاری ارتعاشی یک جهته بر روی سوپر آلیاژ In718  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی حرارتی توسط تحلیل اجزای محدود سه بعدی در فرآیند ماشینکاری ارتعاشی یک جهته بر روی سوپر آلیاژ In718،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی حرارتی توسط تحلیل اجزای محدود سه بعدی در فرآیند ماشینکاری ارتعاشی یک جهته بر روی سوپر آلیاژ In718 :

تعداد صفحات:8

چکیده:

تراشکاری به کمک ارتعاش التراسونیک، روشی نوین جهت ماشینکاری انواع مواد به خصوص مواد سخت و دیرگداز نظیر سوپر آلیاژها میباشد. در این فرآیند ارتعاشی با فرکانس بالا (f20KHz) و دامنهای در حد میکرون به ابزار برش در جهت سرعت پیشروی اعمال میشود. در این مقاله، مدلسازی سه بعدی حرارتی فرآیند تراشکاری ارتعاشی یک جهته توسط نرم افزار MSC Marc، جهت بررسی و مقایسه تغییرات حرارت حین فرآیند تراشکاری سنتی و تراشکاری ارتعاشی با قطعه کار سوپر آلیاژ In718 ایجاد شده است. با وارد کردن ضرایب جانسون – کوک، رسانایی حرارتی، گرمایی ویژه و انبساط حرارتی قطعهکار شرایط اولیه و مدلسازی انجام گردید. رفتار حرارتی فرآیندهای تراشکاری ارتعاشی و تراشکاری سنتی حاصل گردید. نتایج نشان میدهد که حداکثر درجه حرارت تولیدی در قطعهکار در فرایند تراشکاری ارتعاشی بیشتر از تراشکاری معمولی میباشد. با تغییر پارامترهای ماشینکاری (نظیر سرعت برشی و پیشروی) و ارتعاشی (نظیر فرکانس و دامنهی ارتعاشی)، تاثیر پارامترهای فوق بر روی حرارت ایجاد شده در قطعهکار بررسی و نتایج با تراشکاری سنتی مقایسه میگردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir