توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی مکانیزمهای متفاوت خرابی در پدیده جدایی بین لایه ای مواد کامپوزیتی با استفاده از تفکیک سیگنال موجک دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی مکانیزمهای متفاوت خرابی در پدیده جدایی بین لایه ای مواد کامپوزیتی با استفاده از تفکیک سیگنال موجک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی مکانیزمهای متفاوت خرابی در پدیده جدایی بین لایه ای مواد کامپوزیتی با استفاده از تفکیک سیگنال موجک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی مکانیزمهای متفاوت خرابی در پدیده جدایی بین لایه ای مواد کامپوزیتی با استفاده از تفکیک سیگنال موجک :

تعداد صفحات:8

چکیده:

جدایش بین لایه ای یکی از بحرانی ترین و خطرناکترین عیوب در مواد کامپوزیتی محسوب میشود. این عیب خصوصا در فرآیند سوراخکاری موقع خروج مته بوجود میاید و موجب ناکارآمدی و رد شدن قطعات میشود. در حین فرآیند جدایی بین لایه ای، مکانیزمهای خرابی متفاوتی مانند شکست الیاف، شکست ماتریس زمینه، جدایی الیاف و ماتریس و ; اتفاق می افتد. از آنجاییکه سیگنالهای آکوستیکی به صورت پیوسته و ترکیبی در حین فرآیند ثبت شده است، نیاز به تکنیکهای تفکیک سیگنال احساس میشود. در این تحقیق، روش تفکیک سیگنال موجک جهت طبقه بندی سیگنالهای آکوستیکی متناظر با منابع تولید سیگنالها استفاده شده است. تحلیلهای صورت گرفته حاکی از آن است که سه نوع مکانیزم خرابی متفاوت به وجود آورنده عیب جدایی بین لایه ای در نمونه ها وجود دارد و درصد مشارکت این مکانیزمها برای هر لایه چینی متفاوت است. مشاهدات صورت گرفته توسط میکروسکوپ الکترونی نیز نتایج حاصل از تحلیلهای صورت گرفته را تایید میکند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir