توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر غلظت یون کبالت بر ریزساختار و سختی پوشش های نانو کامپوزیتی Ni-Co/SiC بر روی زیر لایه آلومینیمی دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر غلظت یون کبالت بر ریزساختار و سختی پوشش های نانو کامپوزیتی Ni-Co/SiC بر روی زیر لایه آلومینیمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر غلظت یون کبالت بر ریزساختار و سختی پوشش های نانو کامپوزیتی Ni-Co/SiC بر روی زیر لایه آلومینیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر غلظت یون کبالت بر ریزساختار و سختی پوشش های نانو کامپوزیتی Ni-Co/SiC بر روی زیر لایه آلومینیمی :

تعداد صفحات:13

چکیده:

پوشش های کامپوزیتی Ni/SiC بدلیل خواص مطلوب مقاومت به سایش و خوردگی بالا کاربرد زیادی در صنایع هوا فضا و خودرویی جهت بهبود کارکرد قطعات آلومینیومی پیدا کرده اند. نتایج نشان می دهد افزایش عنصر آلیاژی کبالت می تواند باعث بهبود مقاومت سایش و خوردگی این پوشش ها شود. در این بررسی، پوشش های نانو کامپوزیتی Ni-Co/SiC از حمام واتس حاوی ذرات SiC بااندازهی متوسط 50 نانو متر تولید شد و سولفات کبالت در مقادیر 0 تا 60 گرم بر لیتر به حمام اضافه گردید. ساختار کریستالوگرافی و مورفولوژی سطحی پوشش توسط پراش سنجی اشعه ایکس (XRD) و میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) بررسی شد. سختی پوشش ها نیز با روش ریز سختی سنجی مورد بررسی قرار رگفت. نتایج حاصل از ازمایش ها نشان داد با افزایش غلظت کبالت در پوشش اندازه ی دانه ها کاهش یافته، جهت کریستالوگرافی (111) تقویت شده و میزان همرسوبی ذرات SiC در پوشش افزایش یافت. بعلاوه افزایش غلظت یون کبالت در الکترولیت باعث توزیع یکنواخت تر ذرات SiC در پوشش شد. با افزایش غلظت کبالت د رحمام، بصورت آنومولوس غلظت کبالت در پوشش و سختی آن افزایش یافت. این امر می تواند به کاهش اندازه ی دانه و افزایش درصد ذرات SiC در پوشش غلظت سولفات کبالت مربوط باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir