توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل عاملی عوامل بازدارنده تاثیر گذار بر توسعه توریسم ورزشی با تأکید بر رویکرد صنعتی در استان آذربایجان شرقی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی عوامل بازدارنده تاثیر گذار بر توسعه توریسم ورزشی با تأکید بر رویکرد صنعتی در استان آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی عوامل بازدارنده تاثیر گذار بر توسعه توریسم ورزشی با تأکید بر رویکرد صنعتی در استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی عوامل بازدارنده تاثیر گذار بر توسعه توریسم ورزشی با تأکید بر رویکرد صنعتی در استان آذربایجان شرقی :

تعداد صفحات:10

چکیده:

گردشگری از دیرباز مورد توجه بشر بوده و مجموع پدیده ها و ارتباط ناشی از کنش متقابل میان گردشگران، سرمایه، دولت ها و جوامع میزبان، دانشگاه ها و سازمان های غیر دولتی، در فرآیند جذب، حمل و نقل، پذیرایی و کنترل گردشگران و دیگر بازدیدکنندگان است[محرم زاده و همکاران 1387]. صنعت گردشگری به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید که بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه زیر ساخت ها می دانند [متقی طلب 1386]. یکی از تعاریف گردشگری ورزشی اشاره دارد به فعالیتی که در آن یک گروه از مردم به مکان گروه دیگر برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش کردن، تماشای رویدادها و جاذبه های ورزشی و کسب چهارچوب روحی و ذهنی سالم برای ایجاد روابط اجتماعی از طریق ورزش مسافرت می کنند و حداقل 24 ساعت و حداکثر یک سال در آنجا اقامت می کنند که به صورت رسمی یا غیر رسمی و شامل فعالیت های رقابتی و غیر رقابتی می باشد[ صداقتی و همکاران 1388، مجتبوی 1388، یار محمدی 1387]. روش تحقیق: تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده ها جزء تحقیقات توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را مدیران و مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین اداره کل تربیت بدنی و ادارت گردشگری و تربیت بدنی شهرستان های تابع استان آذربایجان شرقی تشکیل می دهند. نمونه های تحقیق به صورت تمام شمار و غیر تصادفی هدفمند (N=n) می باشد. جهت گردآوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه محقق ساخته 5 لیکرتی با پایایی آلفای کرونباخ 0/83 استفاده شد که در انتهای پرسشنامه سوالات باز در خصوص صنعتی بودن استان آذربایجان شرقی وارتباط آن با عوامل بازدانده موثر در توسعه گردشگری ورزشی مطرح گردید. تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو بخش آمار توصیفی(شامل فراوانی، درصد، میانگین، نما، کمینه و بیشینه، انحراف معیار و واریانس متغیرهای پژوهش) و آمار استنباطی( آزمون یومن ویتنی و تحلیل عاملی تائیدی) با استفاده از نرم افزار SPSS/16 انجام شده است. یافته ها: میانگین سنی پاسخ گویان 3769 سال و با انحراف معیار 7104 می باشد. جوان ترین پاسخ گو 25 سال و مسن ترین آنها 54 سال داشتند. میانه سن 37 سال و مد آن 30 سال بود. اکثر پاسخگویان مرد با یعنی 846 درصد و تنها 154 درصد زن بودند. سطح تحصیلات لیسانس با 6308 درصد دارای بیشترین فراوانی و مقطع دیپلم با فراوانی 1 و 8 درصد، دارای کمترین فراوانی می باشد. پراکنش پاسخگویان بر حسب نام سازمان محل خدمت نشان می دهد که 569 درصد از پاسخگویان از مدیران و کارکنان سازمان تربیت بدنی و امور ورزشی بودند و از طرف دیگر 431 درصد متعلق به سازمان گردشگری هستند. بررسی پاسخگویان بر اساس دارا بودن سابقه مدیریت نشان می دهد که میانگین سابقه مدیریت 970 سال و با انحراف معیار 6232 می باشد. کمترین سابقه مدیریت 2 سال و با سابقه ترین مدیر دارای 25 سال سابقه مدیریت بود. میانه سابقه مدیریت 7 سال و مد آن 5 سال بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir