توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه اثر سه روش تمرینات هوازی، ماساژ و ترکیبی بر درصد چربی، محیط دور کمر و باسن زنان دارای اضافه وزن دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثر سه روش تمرینات هوازی، ماساژ و ترکیبی بر درصد چربی، محیط دور کمر و باسن زنان دارای اضافه وزن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثر سه روش تمرینات هوازی، ماساژ و ترکیبی بر درصد چربی، محیط دور کمر و باسن زنان دارای اضافه وزن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثر سه روش تمرینات هوازی، ماساژ و ترکیبی بر درصد چربی، محیط دور کمر و باسن زنان دارای اضافه وزن :

تعداد صفحات:10

چکیده:

هدف: هدف تحقیق حاضر مقایسه اثر 3 روش تمرینات هوازی، ماساژ و ترکیبی بر درصد چربی، محیط دور کمر و باسن زنان دارای اضافه وزن سنین 25-40 ساله بود. روش شناسی: تعداد 22 نفر از زنان داوطلب 25-40 ساله ناحیه 1 شهر اهواز انتخاب و بر اساس شاخص توده بدن ( BMI) به طور همگن در سه گروه تمرینی فعالیت هوازی، ماساژ و ترکیبی (هوازی و ماساژ) قرار گرفتند. فعالیت هوازی 30 دقیقه و با شدت 55 درصد ضربان قلب بیشینه به طور فزاینده بود. ماساژ در نواحی محیط دور کمر و باسن به مدت 30 دقیقه انجام شد. برنامه هر گروه 3 جلسه در هفته و به مدت هشت هفته برگزار شد. یافته ها: نتایج حاکی از کاهش معنی دار درصد چربی، محیط دور کمر در گروه فعالیت هوازی به ترتی0/7% و %1/9 ، فعالیت ترکیبی %4/06، %1/63 بود و تغییری در محیط دور باسن در هردو گروه مشاهده نشد. گروه ماساژ نیز کاهش معنی داری در محیط دور کمر، باسن و درصد چربی نشان نداد. همچنین کاهش درصد چربی، محیط دور کمر در فعالیت هوازی- ماساژ به طور معنی داری بیشتر از برنامه فعالیت هوازی بود. بیشترین کاهش در هردو گروه در محیط دور کمر مشاهده شد. بحث و نتیچه گیری: با توجه به نتایج این تحقیق ورزش هوازی باید به عنوان رکن اصلی برنامه های کاهش وزن قرار گیرد. ماساژ وقتی همراه با فعالیت هوازی باشد می تواند کاهش درصد چربی موضعی بیشتری را به همراه داشته باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir