توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات تنش شوری NaCl و تلقیح با کود زیستی نیتراژین بر روی شاخص های جوانه زنی و رشد گیاهچه کدوی پوست کاغذی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات تنش شوری NaCl و تلقیح با کود زیستی نیتراژین بر روی شاخص های جوانه زنی و رشد گیاهچه کدوی پوست کاغذی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات تنش شوری NaCl و تلقیح با کود زیستی نیتراژین بر روی شاخص های جوانه زنی و رشد گیاهچه کدوی پوست کاغذی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات تنش شوری NaCl و تلقیح با کود زیستی نیتراژین بر روی شاخص های جوانه زنی و رشد گیاهچه کدوی پوست کاغذی :

تعداد صفحات:9

چکیده:

به منظور بررسی اثرات تنش شوری NaCl و تلقیح با کود زیستی نیتراژین بر روی شاخص های جوانه زنی و رشد گیاهچه کدوی پوست کاغذی، آزمایشی به صورت فاکتوریل در قالب طرح کاملا تصادفی با 4 تکرار در آزمایشگاه علوم و تکنولوژی بذر دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سال 1390 انجام شد. فاکتورهای مورد بررسی شامل سطوح شوری با نمک NaCl در 5 سطح ( شاهد و 03- و 06- و 09- و 12- مگا پاسکال) و 2 سطح تلقیح و عدم تلقیح با کود زیستی نیتراژین بود. صفات مورد بررسی شامل درصد جوانه زنی، طول ریشه چه، طول ساقه چه، طول گیاهچه و شاخص های طولی و وزنی بنیه گیاهچه بود. نتایج این پژوهش نشان تلقیح با کود زیستی نیتراژین اثرات منفی تنش شوری را بهبود بخشید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir