توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر زمانهای مختلف کاشت بر میزان روغن استخراج شده و درصد اسیدهای چرب کتان روغنی (Linum usitatissimum L.) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر زمانهای مختلف کاشت بر میزان روغن استخراج شده و درصد اسیدهای چرب کتان روغنی (Linum usitatissimum L.)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر زمانهای مختلف کاشت بر میزان روغن استخراج شده و درصد اسیدهای چرب کتان روغنی (Linum usitatissimum L.)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر زمانهای مختلف کاشت بر میزان روغن استخراج شده و درصد اسیدهای چرب کتان روغنی (Linum usitatissimum L.) :

تعداد صفحات:4

چکیده:

به منظور بررسی اثر تاریخ کاشت بر درصد روغن و اسیدهای چرب گیاه دارویی کتان روغنی (Linum usitatissimum L.) آزمایشی در سال 1389-1388 در مزرعه تحقیقاتی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس تهران در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی و با 3 تکرار صورت پذیرفت. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر زمانهای مختلف کشت ( 12 و اسفند، 12 و 28 فروردین، 12 و 28 اردیبهشت) بر درصد روغن، درصد اسیدهای چرب گیاه کتان روغنی و تعیین مناسب-ترین زمان کاشت این گیاه در منطقه غرب تهران بود. برای استخراج و اندازه گیری میزان چربی از روش سوکسله استفاده شد . نوع اسیدهای چرب و میزان هریک با استفاده ازکروماتوگرافی گازی تعیین شدند. نتایج این بررسی نشان داد زمانهای کاشت بر درصد روغن تاثیر معنیداری ندارند ولی بر میزان اسیدهای چرب در سطح احتمال 0/01 درصد تاثیر معنیداری دارند. که بیشترین درصد اسیدهای چرب غیر اشباع مخصوصاً اسد لینولنیک و اسید اولئیک در تاریخ کاشت اول ( 12 اسفند ماه ) بهدست آمدند. با توجه به نتایج بهدست آمده می توان نتیجه گرفت که تاریخ کاشت 12 اسفند مناسب ترین تاریخ کاشت در منطقه غرب تهران می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir