توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر پاکلوبوترازول بر تغییرات آنزیمهای پراکسیداز و کاتالاز پایه نارنج (Citrus aurantium ) تحت تنش سرما دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر پاکلوبوترازول بر تغییرات آنزیمهای پراکسیداز و کاتالاز پایه نارنج (Citrus aurantium ) تحت تنش سرما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر پاکلوبوترازول بر تغییرات آنزیمهای پراکسیداز و کاتالاز پایه نارنج (Citrus aurantium ) تحت تنش سرما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر پاکلوبوترازول بر تغییرات آنزیمهای پراکسیداز و کاتالاز پایه نارنج (Citrus aurantium ) تحت تنش سرما :

تعداد صفحات:2

چکیده:

بیشترین خسارت گیاهان از تنشهای محیطی در ارتباط با خسارت اکسیداتیو در سطوح مختلف سلولی است. تنش دمای پائین یکی از عوامل محدودکننده محصولات مناطق نیمهگرمسیری از جمله مرکبات میباشد. ایجاد تنش اکسداتیو ناشی از دمای پائین در مرکبات محتمل است. زیرا ترکیبات آنتیاکسیدانی با کاهش رادیکالهای اکسیژن به مقاومت در برابر سرما کمک میکنند. تریازول- ها از گروه بازدارندههای رشد بوده و اثر صفر، 30 و 60 میلی گرم در لیتر آن بر فعالیت دو آنزیم مهم آنتیاکسیدانتی پراکسیداز و کاتالاز درنهالهای نارنج تحت تنش دمای پائین مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که اثرات متقابل بین پاکلوبوترازول و تنش دمای پایین در سطح 1% بر فعالیت آنزیمی پراکسیداز و کاتالاز معنیدار بود. در تیمار دمایی 15 درجه (شاهد) و 3- درجه سانتیگراد، بالاترین میزان پراکسیداز و کاتالاز مربوط به تیمار PBZ30 و بالاترین فعالیت آنزیم کاتالاز در دمای 12 – و 9- مربوط به تیمار PBZ60 بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir