توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه میزان تغییر پاسخ سازه در دو سیستم مهاربند همگرا و مهاربند واگرا د رحالت با پایه گیردار و جداسازی لرزه ای با جداگرهای لاستیکی-سربی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه میزان تغییر پاسخ سازه در دو سیستم مهاربند همگرا و مهاربند واگرا د رحالت با پایه گیردار و جداسازی لرزه ای با جداگرهای لاستیکی-سربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه میزان تغییر پاسخ سازه در دو سیستم مهاربند همگرا و مهاربند واگرا د رحالت با پایه گیردار و جداسازی لرزه ای با جداگرهای لاستیکی-سربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه میزان تغییر پاسخ سازه در دو سیستم مهاربند همگرا و مهاربند واگرا د رحالت با پایه گیردار و جداسازی لرزه ای با جداگرهای لاستیکی-سربی :

تعداد صفحات:10

چکیده:

در این مقاله پاسخ سازه ها در دو حالت جداسازی شده و نشده در دو ساختمان با سیستم مهاربند همگرا و مهاربند واگرا بدست امده و میزان کاهش پاسخ سازه ها با هم مقایسه شده است. تحلیل استفاده شده در اینجا تحلیل غیر خطی تاریخچه زمانی با بیست زلزله نزدیک گسل و هشت زلزله دور از گسل با نرم افزار ETABS9.2.0 می باشد. برای مدل سازی روسازه از تغییرات خطی نیرو- تغییر مکان استفاده شده و جداگرها نیز به صورت دو خطی مدل سازی شده است. جداگرهای استفاده شده در اینجا- جداگرهای لاستیکی-سربی می باشد. پاسخ های سازه ها در دو جهت Y و X بدست آمده و اثر عواملی چون تغییر مکان طرح جداگر، زلزله های دور و نزدیک گسل نیز در آنها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که با افزایش تغییر مکان طرح جداگر میزان کاهش پاسخ سازه در حالت با پایه گیردار و جداسازی شده افزایش می یابد. همچنین پاسخ سازه ها در سیستم مهاربند همگرا بیشتر از سیستم مهاربند واگرا کاهش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir