توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه مقایسه ای مدل های شبکه عصبی و ویونت جهت پیش بینی مقاومت اتصال جوشی یک فلز پالس در فرآیند جوشکاری گاز بی اثر با استفاده از سیگنال های قوسی دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه مقایسه ای مدل های شبکه عصبی و ویونت جهت پیش بینی مقاومت اتصال جوشی یک فلز پالس در فرآیند جوشکاری گاز بی اثر با استفاده از سیگنال های قوسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه مقایسه ای مدل های شبکه عصبی و ویونت جهت پیش بینی مقاومت اتصال جوشی یک فلز پالس در فرآیند جوشکاری گاز بی اثر با استفاده از سیگنال های قوسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه مقایسه ای مدل های شبکه عصبی و ویونت جهت پیش بینی مقاومت اتصال جوشی یک فلز پالس در فرآیند جوشکاری گاز بی اثر با استفاده از سیگنال های قوسی :

تعداد صفحات:13

چکیده:

این مقاله نظارت بر مقاومت جوش اتصالات فلز پالس در فرایند جوشگکاری گاز بی اثر را نشان می دهد. روش پاسخ سطح برای اجرای ازمایشات جوشکاری به کار می رود. یک مدل شبکه عصبی 3 لایه ای برای پیش بینی تنش کشش نهایی (UTS) صفحات جوش شده ایجاد شده است. 6 پارامتر ولتاژ پالس، ولتاژ زمینه، دوره پالس، فرکانس پالس، نرخ تغذیه سیم و سرعت جوشکاری، و دو اندازه ی، مقدار میانگین ریشه مربعات (RMS) جریان جوش و و لتاژ، به عنوان متغیرهای ورودی مدل و تنش کشش نهایی صفحات جوش شده به عنوان متغیر خروجی در نظر گرفته شده است. بنابراین ، خروجی به دست آمده از آنالیز شبکه عصبی برای مقایسه با خروجی شبکه ویونت به کار رفته است. هدف اصلی این مقاله ارزیابی توانایی روش شبکه عصبی و حالت خاصی از شبکه عصبی موجکی تحت عنوان ویونت د رپیشگویی مقاومت جوش اتصالات یک فلز پالس در فرایند جوشکاری گاز بی اثر با استفاده از سیگنال های قوس الکتریکی می باشد . نتایج عددی بدست آمده حاکی از آن است که نه تنها شبکه های عصبی و ویونت در تخمین مقاومت جوش از قابلیت بالایی برخوردارند بلکه شبکه ویونت نسبت به شبکه عصبی پیشخورد عملکرد بهتری را داتشه است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir