توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله محاسبه میزان آنتی بادی تولید شده در سلول های سرطانی در تصاویر Immunocytochemical با کمک پردازش تصویر دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محاسبه میزان آنتی بادی تولید شده در سلول های سرطانی در تصاویر Immunocytochemical با کمک پردازش تصویر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله محاسبه میزان آنتی بادی تولید شده در سلول های سرطانی در تصاویر Immunocytochemical با کمک پردازش تصویر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محاسبه میزان آنتی بادی تولید شده در سلول های سرطانی در تصاویر Immunocytochemical با کمک پردازش تصویر :

تعداد صفحات:6

چکیده:

این مقاله، یک فرآیند پردازش تصویر در تصاویر پزشکی را معرفی می کند. به این منظور میزان اتصال آنتی بادی به آنتی ژن های بیان شده در سلول های سرطانی اندازه گرفته شد. در این کار از مولفه های آماری برای ارتقای کیفیت تصویر استفاده و نزدیکترین همسایه برای کلاس بندی در فضای رنگ L*a*b در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن یک حد آستانه در نقاطی بر روی محیط هر سلول، میزان اتصال آنتی بادی مستقل از اندازه سلول محاسبه شده است. به کارگیری روش ارائه شده منجر به افزایش سرعت به دست آوردن بیان آنتی ژن ها شده و در درمان سرطان مؤثر است. روش پیشنهادی برروی تصاویر جمع آوری شده از پژوهشکده ابن سینا پیاده شده است که می تواند به عنوان یک داده محک مورد استفاده قرار گیرد. نتایج آزمایش ها برروی تصاویرICC (ImmunoCytoChemical)، صحت عملکرد روش پیشنهاد شده را نشان می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir