توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک الگوریتم مقاوم نشان نگاری تصاویر رنگی در مقابل حملات برش و چرخش مبتنی بر ویژگی های تصویر میزبان و آنالیز برداری دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک الگوریتم مقاوم نشان نگاری تصاویر رنگی در مقابل حملات برش و چرخش مبتنی بر ویژگی های تصویر میزبان و آنالیز برداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک الگوریتم مقاوم نشان نگاری تصاویر رنگی در مقابل حملات برش و چرخش مبتنی بر ویژگی های تصویر میزبان و آنالیز برداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک الگوریتم مقاوم نشان نگاری تصاویر رنگی در مقابل حملات برش و چرخش مبتنی بر ویژگی های تصویر میزبان و آنالیز برداری :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این مقاله یک الگوریتم وفق پذیر و مقاوم نشان نگاری (watermarking) تصاویر رنگی براساس ویژگیهای تصویر میزبان ارائه می شود. این روش شامل ترکیبی از آشکارسازی لبه رنگی و رتبه بندی وفقی بردارها در فضای سه بعدی رنگ می باشد. در روش وفقی الگوی دسته بندی بردارها با توجه به نوع توزیع آنها در تصویر انتخاب می شود. استفاده از الگوهای مناسب در تصاویر مختلف باعث افزایش مقاومت در مقابل اعوجاجات هندسی و حملات پردازشی و بهبود وضوح تصویر نشان نگاری شده می شود. در ادامه اطلاعات تصویر نشان(watermarking) در نقاط منتخبی از لبه های تصویر و با اصلاح مستقیم تنها یکی از کانالهای رنگ تعبیه می شود. نتایج آزمایش روی تصاویر استاندارد نشان می دهد که روش پیشنهادی علاوه بر کیفیت ادراکی بالاتر از مقاومت خوبی در برابر حمله های ناخواسته و عملیات پردازش تصویر برخوردار است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir