توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی خصوصیات جریان ترکیبی از سرریز – دریچه نیم استوانه ای با انحنا در بالا دست در زوایای مختلف قرارگیری نسبت به افق دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی خصوصیات جریان ترکیبی از سرریز – دریچه نیم استوانه ای با انحنا در بالا دست در زوایای مختلف قرارگیری نسبت به افق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی خصوصیات جریان ترکیبی از سرریز – دریچه نیم استوانه ای با انحنا در بالا دست در زوایای مختلف قرارگیری نسبت به افق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی خصوصیات جریان ترکیبی از سرریز – دریچه نیم استوانه ای با انحنا در بالا دست در زوایای مختلف قرارگیری نسبت به افق :

تعداد صفحات:10

چکیده:

سرریز و دریچه به علت داشتن روابط ساده از سازه های پر کاربرد در اندازه کیری و کنترل سطح اب در کانال های باز و شبکه های ابیاری زهکشی می باشند. ته نشین شدن رسوبات در پشت سرریز و تجمع مواد معلق در مرودی دریچه سبب مشکلاتی از جمله کاهش دقیق اندازه گیری دبی می گردد. مدل ترکیبی سرریز -دریچه می تواند برخی از نواقص کاربرد جداگانه ی سرریز و دریچه را بر طرف نماید، به طوری که مواد شناور (چوب،یخ و ;)را از روی سسازه و مواد قابل تهنشین شدن (رسوبات) را زیر سازه ی عیور دهد و اندازه گیری دبی را با دقت مناسبی تخمین بزند. در این تحقیق بررسی خصوصیات جریان ترکیبی از سرریز- دریچه ی نیماستوانه ای با انحنا در بالا دست در زوایای مختلف قرار گیری نسبت به افق پرداخته شده است. ازمایشات در کانالی افقی به طول 5 متر وعرض 75 میلی متر انجام شد.در این ازمایشات از لوله های PVC با قطره های40،60،70،85 میلی متر به عنوان مدل سرریز – دریچه استفاده شد و زوایای قرار گیری سرریز – دریچه نیم استوانه ای در محدوده ی صفر تا 180 درجه متغییر بودند. نتایج ازمایشات نشان داد که برای تمام زوایا با افزایش پارامتر های بی بعد H/Pa (عمق اب بالادست به قطره سرریز) و H/a (عمق اب بالادست به بازشدگی دریچه) ضریب دبی افزایش می یابد و در یک H/a ثایت، برای تمام زوایا با افزایش قطر ضریب دبی کاهش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir