توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر سازه های ساماندهی رودخانه در دوره بازگشتهای بالاتر بر پهنه سیلاب (مطالعه موردی: رودخانه خبر بافت) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر سازه های ساماندهی رودخانه در دوره بازگشتهای بالاتر بر پهنه سیلاب (مطالعه موردی: رودخانه خبر بافت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر سازه های ساماندهی رودخانه در دوره بازگشتهای بالاتر بر پهنه سیلاب (مطالعه موردی: رودخانه خبر بافت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر سازه های ساماندهی رودخانه در دوره بازگشتهای بالاتر بر پهنه سیلاب (مطالعه موردی: رودخانه خبر بافت) :

تعداد صفحات:9

چکیده:

آگاهی از چگونگی تغییر پهنه سیلاب بعد از احداث سازه های ساماندهی رودخانه در دوره بازگشتهای بالاتر با توجه به اهمیت طرح، می تواند در طراحی سازه ها تاثیرگذار باشد. در این تحقیق، منطقه مورد مطالعه بازه ای به طول 6/7 کیلومتر از رودخانه خبر بافت در استان کرمان می باشد. شیب، نوع زمین و توپوگرافی منطقه و تجاوز به حریم رودخانه که باعث تنگ شدن بستر رودخانه وکناره شوئی زمینهای حاصلخیز اطراف رودخانه شده است، این ناحیه را مستعدسیلابهای ناگهانی نموده که به منظور کاهش خسارات ناشی از سیلاب اقدام به طراحی سازه هایی برای ساماندهی مسیر رودخانه شده است. در این تحقیق پهنه سیلاب برای دوره بازگشت های 011 و 011 ساله با استفاده از نرمافزارهای HEC-RAS ، HEC-GeoRAS و ArcGIS قبل و بعد از ساماندهی رودخانه تعیین شده و تاثیر سازههای طراحی شده با دوره بازگشت 01 ساله رودخانه بررسی شده است. برای بررسی تاثیر سازه های ساماندهی بر پهنه سیلاب، ابتدا فایل مشخصات هندسی بازه مورد مطالعه در محیط ArcGIS با استفاده از HEC-GeoRAS تهیه،سپس به مدل HEC-RAS منتقل شده و پس از مدلسازی جریان و افزودن سازه های طراحی شده به مدل ، نتایج به محیط GIS ارسال و پهنه سیلاب با وجود و عدم وجود سازه ها در دوره بازگشتهای مختلف تعیین گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir