توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی اثر تغییرات سطح آب و زاویه ورودی رودخانه بر شکل گیری دلتا و الگوی جریان در مخزن سدها دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی اثر تغییرات سطح آب و زاویه ورودی رودخانه بر شکل گیری دلتا و الگوی جریان در مخزن سدها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی اثر تغییرات سطح آب و زاویه ورودی رودخانه بر شکل گیری دلتا و الگوی جریان در مخزن سدها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی اثر تغییرات سطح آب و زاویه ورودی رودخانه بر شکل گیری دلتا و الگوی جریان در مخزن سدها :

تعداد صفحات:10

چکیده:

رسو بگذاری در مخازن سدها و در محل ورود رودخانه به دریا، علاوه بر تغییر خصوصیات فیزیکی، موجب تغییرات در خصوصیات جریان م یشود که شناخت آن بستگی به شناخت پدیده رسو بگذاری و تشکیل و پی شروی دلتا و در نتیجه تاثیر آن بر روی الگو و خصوصیات جریان دارد. در این تحقیق اثر تغییرات سه سطح آب 45، 50 و 55 سانتی متری زاویه ورودی 15/4 درجه رودخانه به مخزن سدها بر الگوی جریان و نحوه تشکیل دلتا بررسی شده است. مطالعات آزمایشگاهی بر روی فلوم موجود در آزمایشگاه هیدرولیک گروه ساز ههای آبی دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفت. جهت مطالعه فرآیند تشکیل دلتا، در شرایط آزمایش دلتا تشکیل شده و جهت برداشت الگوی جریان در این حالت از تکنیک فریز کردن دلتا استفاده شده است. مطالعه الگوی جریان با استفاده از دستگاه سرعت سنج سه بعدی ADV) صورت گرفت. نتایج این تحقیق نشان م یدهد که تغییرات سطح آب و زاویه ورودی رودخانه به مخزن بر الگوی جریان و تشکیل دلتا تاثیر گذار بوده و باعث تغییر جهت جریان و همچنین انحراف دلتا به یک سمت از مخزن سد شده و این عوامل بر سرعت پی شروی رسوبات در مخزن سد تاثیرگذار هستند. با مطالعه دقیق این عوامل م یتوان نحوه رسو بگذاری در مخازن و سرعت پی شروی رسوبات را پیش بینی کرده و محل مناسب جهت احداث آبگیرها در بدنه سد را پیش بینی کرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir