توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین مدهای الکترومکانیکی در حالت کار نرمال سیستم قدرت با استفاده از مدل ARMA و اندازهگیریهای سنکرون دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین مدهای الکترومکانیکی در حالت کار نرمال سیستم قدرت با استفاده از مدل ARMA و اندازهگیریهای سنکرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین مدهای الکترومکانیکی در حالت کار نرمال سیستم قدرت با استفاده از مدل ARMA و اندازهگیریهای سنکرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین مدهای الکترومکانیکی در حالت کار نرمال سیستم قدرت با استفاده از مدل ARMA و اندازهگیریهای سنکرون :

تعداد صفحات:13

چکیده:

سیستم قدرت واقعی همواره و در حالت کار عادی تحت تاثیر اغتشاشهایی ناشی از تغییرات کوچک و تصادفی بار است که در پی آن نوساناتی با دامنه بسیار کم از نوع Ambient در سیستم به وجود میآید . دراین مقاله از مدل ARMA برای شناسایی مدهای الکترومک انیکی با استفاده از این نوع داده ها استفاده شده است و در آن ورودیها به صورت نویز سفید و خروجیها دادههای اندازه گیری شده توسط PMU سیستم WAMS می باشد . پارامترهای مدل مورد نظر با استفاده از روش Yule-Walker اصلاح شده محاسبه میشود و برای افزایش دقت وسرعت فرآیند شناسایی این امکان فراهم شده است که سیگنالها به صورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرند. انتخاب کمترین تعداد سیگنالهای مناسب با معیار بیشترین مشاهدهپذیری از مد نیز دراین مقاله بحث و بررسی شده است. روش مورد نظر بر روی سیگنال – های به دست آمده از شبیه ساز ی سیستم 39 باسه NewEngland و دادههای واقعی از خاموشی 1996 شمال غربی ایالات متحده پیادهسازی و با روشهای تحلیل خطی سیگنال کوچک و آنالیز فوریه مقایسه شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir