توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روش های آماری آنالیز تصادفات و تعیین پارامترهای تأثیرگذار بر ایمنی تقاط عهای همسطح شهری دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش های آماری آنالیز تصادفات و تعیین پارامترهای تأثیرگذار بر ایمنی تقاط عهای همسطح شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش های آماری آنالیز تصادفات و تعیین پارامترهای تأثیرگذار بر ایمنی تقاط عهای همسطح شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش های آماری آنالیز تصادفات و تعیین پارامترهای تأثیرگذار بر ایمنی تقاط عهای همسطح شهری :

تعداد صفحات:10

چکیده:

امروزه، با توجه به افزایش سفرهای درون شهری، وقوع تصادفات نیز افزایش یافته است. یکی از مکان های مهم بروز تصادفات بویژه در کلان شهرها، تقاطع های همسطح می باشند. به عنوان نمونه در سال 83 ، 23 درصد از تصادفات رخ داده در شهر تهران ، در تقاطع ها بوده است. از این رو، لازم است تا تحقیقات گسترده ای در ارتباط با بحث ایمنی تقاطع های شهری صورت پذیرد. از طرفی، تصادفات رانندگی به یکی از معضلات مهم کشورهای در حال توسعه در بخش حمل و نقل و اقتصاد تبدیل شده است و از این رو در سالهای اخیر تحقیقات قابل توجه ای در سراسر دنیا برای پیش بینی تعداد تصادفات در تقاطع های شهری انجام شده است. لذا، در این مقاله سعی بر آن است تا به بررسی روش های مختلف آماری آنالیز تصادفات و ارزیابی آن ه ا پرداخته شده و در نهایت روش آماری مناسب جهت آنالیز تصادفات در تقاطع های همسطح شهری انتخاب و ارائه گردد تا با استفاده از آن بتوان تصادفات در تقاطع های همسطح را پیش بینی کرده و در نتیجه سطح ایمنی تقاطع را افزایش داد . همچن ین در این مقاله پارامترهای تأثیرگذار بر ایمنی تقاط عهای همسطح با توجه به شرایط تقاطع های موجود کشور مورد بررسی قرار گرفت هاند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir