مقاله بکارگیری دادهآاوی در تحلیل رفتار مشتری درتجارت مبتنی بر موبایل دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بکارگیری دادهآاوی در تحلیل رفتار مشتری درتجارت مبتنی بر موبایل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری دادهآاوی در تحلیل رفتار مشتری درتجارت مبتنی بر موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
درک شاخص های مشتریان ، برای فعالینی که در بازارهای مبتنی بر بایل روبه رشد و توسعه فعالیت دارند یک اولویت شده است. این در حالیست که در بازارهای سنتی بیشتر تحقیقات روی شناسایی و تجزیه و تحلیل فاکتورهایی است که می تواند بر رفتار مشتریان اثر داشته باشد.یک مورد خوب دراین زمینه تلاشی است که جهت دادهکاوی رفتاری مشتری و خرید مبتنی بر مویایل صورت گرفته است. بدین منظور نیاز به طراحی سیستم هایی است آه با شناخت رفتار نمایند آاربران به آنها در انتخاب محصولاتی آه با سلایق آاربران تناسب بیشتری دارد، آمک . در این مقاله با استفاده از تکنیکهای دادهآاوی و انجام مدل خوشه بندی، آاربرانی آه اولویتهای مشابه دارند، شناسایی نموده سپس پیشنهادات مناسبی را به اینگونه آاربران ارائه می نماییم .این پیشنهادات نه تنها با توجه به رفتار مشتری شخصی سازی می شوند. نتایج ارزیابی نشان داد آه روش ما از دقت خوبی به منظور پیش بینی اولویتهای آاربران برخودار می باشد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0