توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با استفاده از شیوه دینامیك سیستم دارای 40 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با استفاده از شیوه دینامیك سیستم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با استفاده از شیوه دینامیك سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد تاثیر مخلوط بازاریابی بر صادرات منسوجات مصری با استفاده از شیوه دینامیك سیستم :

خلاصه:
مصر همیشه به عنوان یك صادره كننده كیفیت بالای منسوجات پنبه ای و پنبه خام مشهور بوده است. پنبه مصری برای ویژگی های خاصی كه مصرف كنندگاه بازار با موقعیت مناسب را جذب می كند شهرت بین المللی دارد.تحت شرایط محیطی بسیاری صادرات پنبه خام ومنسوجات پنبه ای مصر كاهش یافت كه به مسائل اجتماعی واقتصادی منتهی شد. وضعیت فعلی صنعت منسوجات مصر وكاربردهای آتی چندین توافق نامه تجاری دوجانبه وجهان از طریق زنجیره ارزش

منسوجات كه با كشاورزان شروع و با صادركنندگان خاتمه می یابد، سیگنال های خطر شدیدی را به كارگران ارسال كرد. جوركردن مزیت رقابتی با فرصت های به دانش عمیق صنعت ومدل ذهنی كه آن را مطرح می سازد نیاز دارد. پیاده كردن دینامیك سیستم مجازی كه صنعت منسوجات را كنترل می كند یك نیاز ضروری برای پیدا كردن راهی برای عوض كردن وضعیت فعلی صنعت وآماده كردن آن برای چالش های بعدی است.

ابن مقاله می خواهد یك مدل دینامیك سیستم برای صنعت ناجی مصر تهیه كند كه می توان برای تست كردن ایده های تغییر بكار برد تا وضعیت این صنعت تغییر كند.
آن را برای تغییرات محیطی بین المللی و محلی مورد انتظار نزدیك آماده سازد و عمدتا صادرات صنعت را تقویت كند.بعلاوه عناصر استراتژی ها برای افزایش صادرات صنعت منسوجات مصر آزمایش می شوند تا بهترین استراتژی كه برای رسیدن به اهداف دنبال شود حاصل شود.

این مقاله اهمیت بالا سرمایه گذاری در توسعه پنبه خام برای افزایش صادرات پنبه خام ومنسوجات تمام شده مصر را نتیجه می گیرد. این مقاله نشان میدهد كه سرمایه گذاری اولیه برای افزایش تولید پنبه خام خوب در افزایش دادن صادرات موثرتر از سرمایه گذاری در توسعه تولید منسوجات است كه پس از افزایش تولید پنبه خام اهمیت بیشتری دارد. همچنین این مقاله نشان میدهد كه سرمایه گذاری در توزیع و ارتقا در مقابل رقابت كمك می كند با نتایجی كه بهتر از كیفیت وتحقیق وتوسعه برای بخش تولید نساجی مصر است.همچنین سرمایه گذاری دركیفیت منسوجات تمام شده باید در سطوح بالا قابل دوام باشد تا تاثیر مثبت واقعی روی صادرات داشته باشد.

مقدمه
صنعت منسوجات همیشه صنعت پیشتاز در مصر بوده است كه بسیاری از منابع انسانی را جذب كرده است.مصر به علت عالی ترین تولید پنبه،تاسیسات تولیدی عظیم و منابع انسانی ماهر مزایای رقابتی بسیاری در این صنعت دارد. اخیرا، صنعت نساجی مصر مسائل بسیاری داشته است كه همراه با فشارهای اقتصادی داخلی بسیار دشوار و تهدیدهای دنیاهای خارجی بوده است. صنعت نساجی مصر فرصت های برای رقابت در سطح داخلی و جهانی را دارد اگربتواند مسائل را از طریق زنجیره ارزش خود حل كند.

صنعت منسوجات مصر هنوز مهمترین صنعت در مصر تلقی می شود زیرا %30 نیروی كار مصر را جذب می كند و معرف %25صادرات است. بنابراین، اقتصاد مصر برای طراحی مجدد این صنعت برای روبه رو شدن با تغییر كردن متغیرهای محیطی اطراف آن انتخاب نداشته است.مخلوط وبازاریابی، محصول، قیمت، توزیع وارتقاء باید تغییر كند تا این صنعت توسعه یابد و آن را آماده سازد تا با مسائل آتی نزدیك و فعلی روبه رو شود.مصر نیاز داردكه اقدامات آگاهانه انجام دهد تا این صنعت را هموار سازد وصادرات را افزایش دهد بطوری كه نیروی كار و درآمد ارز سخت را افزایش دهد.ابزارهای دینامیك سیستم می تواند به مصر كمك كند تا مزایای تطبیقی صنعت منسوجات خود را به مزایای رقابتی جهانی تبدیل كند.

تعریف مسئله
به تازگی صنعت نساجی مصر تحت برنامه خصوصی سازی، فشارهای اقتصادی،و توافق نامه GATT تلاش می كند كه قدم های بزرگی بر دارد تا آنچه كه قبلا از آن برخوردار بوردا بدست آورد. این صنعت اغلب بر رقابت جویی در دسترس بودن بیشتر مراحل زنجیره ارزش در مصر استوار می شود. شروع از مواد خام و اتمام با تاسیسات صنعتی اغلب با تخصص جمع شده قابل توجه در نیروی كار در مصر موجود است كه این نیروی كار با كشاورزان آغاز و با مدسازان پایان می گیرد.

اهداف مطالعه
مهمترین هدف این مقاله پیشنهاددادن بهترین مخلوط چند فاكتور است كه بر صادرات منسوجات و پنبه خام مصر تاثیر دارد. آن صادرات را بدست آورد و آن را به حداكثر ظرفیت برساند همچنین صادرات منسوجات مصر .خواه تمام شده و خواه نیمه تمام شده را افزایش دهد تا حداكثر سود را از صنعت نساجی مصر بدست آورد. با استفاده از ابزارهای دینامیك سیستم به جستجوی دینامیك صنعت كمك می كند وسیاست های موثر را پیشنهاد می دهد.

مدل فكری
همانطور كه در شكل 1-1 نشان داده شده است، مخلوط متغیرهای بازاریابی كه قرار است كنترل شود عبارتند از: توزیع، ارتقا محصول. تغییر دادن قدرت رقابت، و توزیع رقابت معرف تغییرات محیطی است كه ممكن است بر صنعت تاثیر داشته باشد در حالی كه ارزش های متغیرهای مخلوط بازاریابی را هدف قرار داده است.

تحقیق و توسعه توزیع ارتقا كیفیت

منسوجات تمام شده و صادرات پنبه
نیمه تمام شده منسوجات

رقابت

شكل 1-1 متغیرهای شبكه

روش شناسی تحقیق
روش برگزیده شده در این مطالعه بر مبنای ساختن یك مدل دینامیك سیستم برای صنعت نساجی مصر است. اولا هر مرحله دراین مدل بر مبنای داده های جمع آوریشده برای هر مرحله و مصاحبه ها با نمونه متخصصان با تجربه كه در حوزه این مرحله و یا مراحل بعد از این مرحله كار می كنند مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است.ثانیا تكنیك های دینامیك سیستم برای ساختن هر مرحله در مدل به عنوان زیر مدل ها وسپس وصل كردن این زیر مدل ها بریا ساخت مدل كلی برای تمامی صنعت بكار رفته است.مدل كای و چند زیر مدل برای دردسترس بودن داده ها تست شده است.

تحقیق از اطلاعات و داده های جمع آوری شده از كتابهای درسی انتشاارت رسمی وغیررسمی ،سایت های اینترنت، روزنامه های كار بوسیله واحدهای مستقل تخصصی استفاده میكند. از طرف دیگر منبع های اصلی اطلاعات ازطریق هدایت مصاحبه ها مورد تحقیق قرار گرفته اند.
افراد هدف ماموران دولت، تاجران،پروفسور دانشگاهها و متخصصان صنعت در بخش های خصوصی و دولتی بوده است. شكل 2-1 فرایند جمع آوری را نشان می دهد.

محدویت های و فرض تحقیق
تحقیق تحت محدودیت ها وفرضیات زیر انجام می شود؟
-پنبه ماده خام طبیعی عده نساجی است كه می توان برای صادرات مستقیم و یا تولید منسوجات در مصر توسعه داد،صادرات Flax %9/2 صادرات پنبه در سال 1998 و %2/2 صادرات پنبه در سال 1999 است.همچنین دیگر تولیدات مواد خام طبیعی منسوجات یعنی ابریشم، جوت (كنف هندی) وپشم در برابر تولید پنبه در مصر ناچیز می باشند.

-مصر بیشتر نیازهای خود به مواد نساجی خام دست ساخت را به علت صنعت پتروشیمی نسبتا ضعیف وارد می كند.
-قیمت صادرات پنبه خام ثابت است و به علت ظرفیت محدود تولید پنبه مصر نمی تواند آن را كنترل كند.
-نرخ اجاره زمین كشاورزی نه تنها به سودی كه از پنبه حاصل می شود بستگی دارد بلكه به حاصل محصولات دیگر نیز بستگی دارد.بنابراین به اندازه و آنچه كه در ده سال گذشته نشان داده شده بود ثابت تلقی میشود.

-بیم از افشا شدن اطلاعات توسط وغیرمسئولین
-بیشتر داده ها برای سال 20000و 2001 هنوز افشا نشده اند.
-محدودیت های زمانی و پولی

یك مرور و سابقه
صنعت نساجی
تولید منسوجات را میتوان به چهارمرحله جدا نمود.(شكل 2-2) منسوجات میتوانند پارچه، پوشاك یا لباس باشد.

فیبر نخ پارچه محصول نهایی

رنگ كردن
شكل 2-2 توالی تولید منسوجات

مهمترین رویداد صنعت نساجی دنیا
خواص محصول پارچه نهایی به خواص فیبری كه از آن ساخته شده است بستگی دارد. فیبرهای طبیعی همیشه نسبت به فیبرهای ساخت انسان ارزش بالاتر دارند. صنعت منسوجات به فیبرهای طبیعی بستگی داشت تا آنكه فیبرهای ساخت انسان به خاطر تلاش های برای ساخت ابریشم مصنوعی توسعه یافتند. زیبایی ،كمیابی وگران قیمتی ابریشم موجب شد كه جانشین ساخت انسان جذاب و بطوربالقوه ارزشمند به نظر برسد. اولین رشته های ابریشم مصنوعی در

اواخر 1880 تولید شدند كه در آن زمان دانش شیمی منسوجات به سرعت در كشورهای اروپایی گسترش یافت. علی رغم آنكه این فیبرها مزایای بستگی داشتن به منابع صنعتی. كنترل كیفی وكمی، ویژگی ها،فضای كمتر، نوسانات كمتر در قسمت و قیمت پایین را داشتند اما فیبرهای طبیعی ارزشهای افزوده

شده بالاتر و ویژگی های بهتری در منسوجات نمایی ایجاد می كردند. زمین های كشاورزی برای فراهم كردن فیبرهای طبیعی (پنبه، جوت وكتان) .برای صنعت نساجی منابع محدودی داشت. در قرن بیستم صنعت نساجی دنیا نقطه عطف های بسیاری داشت.توافق نامه های جهانی بسیاری بر بازار جهانی حاكم بوده توافق نامه كوتاه مدت در خصوص تجارت بین المللی 1961 (SAT) ،توافق نامه مولتی فیبر 1973 (MFA)، توافق نامه عمومی در مورد تعرفه ها و تجارت (GATT) ،توافق نامه منسوجات وپوشاك (ATC)1995.

تولید پنبه در عرض های 40 درجه شمالی و 40درجه جنوبی خط استوا گسترش یافته است. گرچه همانطور كه در جدول 1 نشان داده شده است ، چهاردهمین كشور تولید كننده بزرگ بیش از %36/81 محصول جهان را در سال 99-1998 تولید نمود. پنبه به شكل پنبه دانه برداشت می شود وبرای جدا كردن دانه ها از فیبر (پنبه خام) باید به عمل آید (پنبه پاك كنی) در بسیاری از كشورهای افریقایی و آسیایی دولت ها و كشاورزان كه معمولا پنبه دانه خود را به دولت می فروشند ویا كارگزاران خصوصی مالك دستگاههای پنبه پاك كنی هستند و آن را بكار می اندازد.در موارد دیگر برای مثال در امریكای شمالی ، دستگاههای پنبه پاك كنی متعلق به بخش خصوصی یا شركت ها است و كشاورزان حق الزحمه پنبه پاك كنی را خود می پردازند در حالی كه مالكیت پنبه را حفظ می كنند. در این حالت، كشاورزان مسئول فروش پنبه خام (lint) از طریق تاجران یا شركت ها یا مستقیما به كارخانه های نساجی هستند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir