توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی قطر ذرات نانو در انتقال حرارت جابجایی ترکیبی نانوسیال آب-اکسید آلومینیم در یکلوله باسطح مقطع بیضوی با استفاده از مدل مخلوط دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی قطر ذرات نانو در انتقال حرارت جابجایی ترکیبی نانوسیال آب-اکسید آلومینیم در یکلوله باسطح مقطع بیضوی با استفاده از مدل مخلوط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی قطر ذرات نانو در انتقال حرارت جابجایی ترکیبی نانوسیال آب-اکسید آلومینیم در یکلوله باسطح مقطع بیضوی با استفاده از مدل مخلوط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی قطر ذرات نانو در انتقال حرارت جابجایی ترکیبی نانوسیال آب-اکسید آلومینیم در یکلوله باسطح مقطع بیضوی با استفاده از مدل مخلوط :

تعداد صفحات:5

چکیده:

یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب سیال نانو، پایداری ذرات موجود در این سیالات در تبادل حرارت بوسیله سیستم های مبدل حرارتی می باشد. سرعت رسوب ذرات نانو در سیال پایه به شدت، به شعاع این ذرات بستگی دارد. بنابراین می بایستی نحوه توزیع این ذرات، با توجه به همه پارامترهای موثر بر توزیع آن ها، مورد بررسی قرارگیرد. در این بررسی اثرات افزایش قطر ذرات نانو بر روی پارامترهای حرارتی و هیدرودینامیکی جریان در یک لوله بیضوی با نسبت منظریAR =0.75 بصورت عددی با استفاده از مدل مخلوط مورد بررسی قرار می گیرد. در این بررسی، تمام خواص فیزیکی به غیر از تغییرات چگالی سیال نانو، که با استفاده از فرض بوزینسک تقریب زده می شود، ثابت در نظر گرفته شده اند. شبیه سازی عددی انجام شده روی یک محدوده گسترده از رینولدز و ریچاردسون انجام شده است. اما در اینجا نتایج برای عدد رینولدز 300 و عدد ریچاردسون 1 و کسر حجمی 2% برای ذرات به قطرهای 36 ،28 ،13 و 72 نانومتر ارائه شده است. با افزایش قطر ذرات نانو مشاهده شد که عدد ناسلت کاهشمی یابد. همچنین تمرکز نانو ذرات در دیواره های پایینی و جانبی لوله افزایش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir