توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوی کشت در شبکه آبیاری و زهکشی و عملکرد آب در محصول (مطالعه موردی : منطقه خیرآباد بهبهان واقع در استان خوزستان) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوی کشت در شبکه آبیاری و زهکشی و عملکرد آب در محصول (مطالعه موردی : منطقه خیرآباد بهبهان واقع در استان خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوی کشت در شبکه آبیاری و زهکشی و عملکرد آب در محصول (مطالعه موردی : منطقه خیرآباد بهبهان واقع در استان خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوی کشت در شبکه آبیاری و زهکشی و عملکرد آب در محصول (مطالعه موردی : منطقه خیرآباد بهبهان واقع در استان خوزستان) :

تعداد صفحات:10

چکیده:

الگوی کشت محصولات زراعی به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای طراحی شبکه های آبیاری مطرح بوده و به طور کلی ارتباط مستقیمی با بهره وری بهتر از منابع آب و به تبع آن افزایش تولید محصولات استراتژیک و بالقوه هر منطقه دارد در اکثر شبکه های آبیاری و زهکشی کشور مشاهده می شود الگوی کشت دستخوش تغییرات زیادی در نوع محصولات زراعی و مساحت زیرکشت آن ها در طول دوره بهره برداری از شبکه ها می شود . منطقه مورد مطالعه از لحاظ تقسیمات کشوری در منطقه جنوب شرقی شهرستان بهبهان در استان خوزستان واقع است. دراین تحقیق تعدادی از شاخص های VWC، Wi، CWP، CWR که نشان دهنده عملکرد محصول نسبت به آب می باشد برای تعدادی از محصولات مورد بررسی قرار گرفته است . ضرورت ارتباط تعیین الگوی کشت شبکه مطابق با نیاز آبی و نهایتا پیش بینی آینده شبکه از نظر میزان آب مورد نیاز را بیان می کند . الگوی کشت نهایی شده همچنین علاوه بر توجه به مصرف آب به درآمدزایی پایدار منطقه توجه دارد. عملکردهای آب نسبت به محصول الگوی کشت مناسبی برای شرایط موجود در منطقه معین می کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir