توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه شیب، پوشش گیاهی و مساحت واحدهای کاری با میزان رسوب برآورد شده توسط مدل WSM ؛مطالعه موردی حوزه آبخیز نیر دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه شیب، پوشش گیاهی و مساحت واحدهای کاری با میزان رسوب برآورد شده توسط مدل WSM ؛مطالعه موردی حوزه آبخیز نیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شیب، پوشش گیاهی و مساحت واحدهای کاری با میزان رسوب برآورد شده توسط مدل WSM ؛مطالعه موردی حوزه آبخیز نیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شیب، پوشش گیاهی و مساحت واحدهای کاری با میزان رسوب برآورد شده توسط مدل WSM ؛مطالعه موردی حوزه آبخیز نیر :

تعداد صفحات:10

چکیده:

فرسایش خاک و پیامدهای ناشی از آن، امروزه یکی از مهم ترین چالشهای زیست محیطی به شمار می رود که یک چالش جهانی بوده و به طور جدی منابع آب و خاک را تهدید می کند. فرسایش خاک در آغاز منجر به تشکیل شیار و در ادامه ایجاد خندق خواهد شد که این عمل باعث شستشوی خاک سطحی، مواد آلی و در نهایت کاهش حاصلخیزی خاک خواهد شد. به منظور حفاظت خاک و مبارزه با فرسایش و کاهش رسوب زایی در حوزه آبخیز نیر از روش نیمه کمی ارزیابی میزان رسوب زایی یعنی مدل WSM برای برآورد شدت فرسایش خاک و رسوبزایی استفاده شد. بدین صورت که سه عامل کیفی نوع خاک، وضعیت پوشش و علائم فعال فرسایش و سه عامل کمی شیب حوزه، میانگین بارش و سطح حوزه برای هر واحد کاری امتیازدهی گردید. برای تهیه نقشه واحد کاری، از نقشه های شیب و پوشش گیاهی منطقه استفاده گردید. نتایج نشان داد که همبستگی منفی بین شیب، مساحت و پوشش گیاهی واحدهای کاری با میزان رسوب برآورد شده وجود دارد. همبستگی بین میزان رسوب با شیب و مساحت واحدهای کاری بسیار ضعیف بود. به عبارت دیگر با افزایش شیب و مساحت بعضی از واحدهای کاری میزان رسوب کاهش و بعضی واحدهای کاری دیگر افزایش داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir