توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کارایی فاکتورهای اصلاحی ? و FAO در اصلاح منحنی سنجه رسوب (مطالعه موردی: حوضه رودخانه تیره لرستان) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کارایی فاکتورهای اصلاحی ? و FAO در اصلاح منحنی سنجه رسوب (مطالعه موردی: حوضه رودخانه تیره لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کارایی فاکتورهای اصلاحی ? و FAO در اصلاح منحنی سنجه رسوب (مطالعه موردی: حوضه رودخانه تیره لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کارایی فاکتورهای اصلاحی ? و FAO در اصلاح منحنی سنجه رسوب (مطالعه موردی: حوضه رودخانه تیره لرستان) :

تعداد صفحات:8

چکیده:

منحنی سنجه رسوب بدلیل داشتن اریب در اکثر مواقع نتوانسته غلظت رسوب دبیهای مختلف جریان را بخوبی نشان دهد. لذا برای کاهش و یا حذف اریب از فاکتورهای اصلاحی استفاده میشود. در این تحقیق به ارزیابی کارائی فاکتورهای اصلاحی و FAO در 5 ایستگاه آبسنجی حوضه رودخانه تیره لرستان پرداخته شد. ابتدا با استفاده ازمنحنی سنجه یکخطی و حدوسط و فاکتورهای اصلاحی مذکور انواع معادلات اصلاحی تهیه شد. سپس با معیار ناش- ساتکلیف به ارزیابی کارایی معادلات پرداخته شد. طبق نتایج، فاکتور اصلاحی بر روی منحنی سنجه یکخطی تأثیری ندارد؛ اما در منحنی سنجه حدوسط بعنوان یک ضریب کاهنده عمل میکند. نتیجه کلی تحقیق نیز نشان دادکه کاربرد معادله حدوسط با فاکتور اصلاحیFAO در برآورد رسوب جریانهای مختلف مخصوصاً وقایع سیلابی مناسبتر میباشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir