توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی علم هیدرولیک و حرکت لودر دارای 77 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی علم هیدرولیک و حرکت لودر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : به همراه پروژه یک فایل پاورپوینت دارای 40 اسلاید ارسال خواهد شد

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی علم هیدرولیک و حرکت لودر

مقدمه

تولید قدرت موتور

سیستم روغن کاری

سیستم سوخت پاش سوخت رسانی

شناخت کلی از قمستهای لودر

تحلیل درجات آزادی

شاسی جلوی لودر

شاسی عقب لودر

ساختار کمر شکن لودر

تحلیل موارد کار لودر در شرایط مختلف

ترک کنورتور Torque Converter

گیربکس. Transmission

سیستم هیدرولیک داخل گیربکس

شیر کنترل گیربکس

مدار تعویض دنده الکترونیکی

مدار انتقال قدرت

سیستم هیدرولیک کنترل فرمان

سیستم هیدرولیک کار(هیدرو مکانیک)

 سیستم هیدرولیک کار (تمام هیدرولیک)

گاردنها وقفل گاردن

دیفرانسیل

گیربکس داخل چرخ لودر

 



مقدمه :
لودر یك وسیله برای بارگیری مواد معدنی و غیره می باشد.
در مواردی از قبیل كارخانه جات سیمان ، معادن سنگ و شن و معادن و پالایشگاهها و مواد گوگرد كارایی دارد.
دراین ماشین سیستم هیدرولیك اهمیت بسیاری دارد كه اكثر حركت های آن در جهات مختلف توسط سیستم های هیدرولیكی کنترل میشود. که در زیر به آنها اشاره شده است .
1-     مدار فرمان ( كمرشكن لودر)
2-     سیستم کنترل كردن بیل (باکت)
3-     سیستم هیدرولیك دكل (لیفت)
4-    مدار هیدورلیك ترمزها كه تركیبی از هیدروپنوماتیك می باشد .
5-    سیستم تعویض دنده های داخل گیربكس كه خود ساختار پیچیده ای دارد .در داخل گیربکس فشار هیدرولیک از اهمیت زیادی برخوردار است وبا کاهش فشار عمل کرد گیربکس به طور قابل ملاحظه ای کاهش میابد .که طریقه عمل کرد این سیستم در بخش چهارم به طور کامل تشریح میشود.
6-    سیستم روغن کاری داخل موتور که خود یک شبکه هیدرولیک با اهمیت در کار دستگاه میباشد.
7-    مدار گریس کاری مرکزی که یک مدار جانبی به حساب میآیید.که این یک آپشن برای دستگاه به حساب می آیید ولی در اکثر مواقع این مدار وجود ندارد وگریس کاری به صورت دستی انجام میگیرد.
8-    سیستم ترمز که یک سیستم باد وروغن میباشد که در مدارات هیدرولیک به گونه ای عمل میشود که میباشد.
 
لودر در طول زمان تغییرات زیادی داشته است وهر تکنولژی آن در حال پیشرفت بوده است که این تغییرات باعث آن شده است که کارایی های آن زیاد شود وراحتی کار را برای اوپراتور دستگاه به وجود آورده است.
 که سعی کردم تا حد امکان به بررسی سیستم های کنترلی جدید به کار گرفته شده در لودربپردازم.
در این تحقیق مراحل فوق مورد بررسی قرار گرفته میشود و چند لودر در مدلهای مختلف از قبیل دستگاهایی با این مدلها مورد مطالعه قرار گرفته شده است. (dg956,dg936,zl50g,hepco460,Cat966,o)
در ابتدا برای شروع به تشریح موارد زیر میپردازیم .
تا بتوانیم به نسبت دستگاه لودر یک دید کلی پیدا کنیم سپس به تشریح سیستم های هیدرولیکی به طور کامل خواهیم پرداخت.
1-    مرحله تولید قدرت (موتور)
2-    انتقال قدرت (گیربكس –ترك كنتورتور- دیفرانسیل (Diffranseil torque convertor-transmission) اكسل axle و سرچرخ wheel shide و گاردان
3-    سیستم هیدرولیك كار كه این ساختار مخصوص این نوع ماشین می باشد. (Working device hydraulic)
4-    سیستم هیدرولیك فرمان كه بازهم این نوع سیستم هیدرولیك و درجه آزادی مربوط به این نوع خاص ماشین می باشد. Steering Hydraulic))
5-    سیستم ترمز لودر كه سیستم هوا و روغن می باشد.Braking system
6-    درجه آزادی های یك لودر كه این درجه آزادی در سه راستای (x,y,z) می باشد كه این درجه های آزادی توسط سیستم های هیدرولیك كنترل می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir