توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی كاربردهای GPS دارای 70 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی كاربردهای GPS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی كاربردهای GPS

۱- مقدمه

۲- سیسمتهای ناوبری

۳- معرفی پهپاد (UAV) به عنوان کاربر  سیستم GPS

4- مروری بر تئوری  GPS و مبحث خطاها

۵- سخت افزار سیستم ناوبری توسط GPS

6- نرم افزار سیستم ناوبری توسط GPS

7- منابع و ماخذ

 

مقدمه

بشر از گذشته های دور برای گم نكردن مسیر خود در سفرها به دنبال علامت و نشانه‌هایی از قبیل خورشید و ستاره ها و غیره بوده است.
كه با رشد تكنولوژی، با اختراع هواپیماها و كشتی های اقیانوس پیما و موشكهای برد كوتاه و برد بلند و سایر ادوات دیگر وسایل قدیمی حتی قطب نما نیز دیگر برای این كار مناسب نبود. از این رو یكی از راههای تعیین مسیر و موقعیت مكانی استفاده از داده های ماهواره های GPS می باشد. این سیستم در تمام طول شبانه روز و تحت تمام شرایط آب وهوایی در خدمت كاربران واقع در تمام نقاط سطح كره زمین می باشد. از آنجا كه گیرنده های GPS به صورت پسیو كار می كنند هیچ محدودیتی از نظر تعداد كاربران ندارند. GPS در هر نقطه جهان و در هر زمان به سه پرسش زمان- مكان و سرعت پاسخ دقیق و ارزان می دهد. برای انجام این عمل ماهواره ها همواره مشغول ارسال سیگنالهایی شامل كدهای فاصله سنجی و نیز پیام ناوبری برای كاربران هستند. كدهای فاصله سنجی گیرنده‌های GPS را قادر می سازد تا زمان انتشار سیگنال را اندازه بگیرد و بدین وسیله با توجه به معلوم بودن سرعت انتشار امواج الكترومغناطیسی فاصله بین كاربر تا ماهواره ها معلوم می شود. پیام داده های ناوبری گیرنده را قادر می سازد تا مكان هر كدام از ماهواره‌ها را در لحظه ارسال سیگنال محاسبه كند. سپس گیرنده با استفاده از این اطلاعات موقعیت خود را بدست می آورد.
 
 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir