توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از نانو کامپوزیت های نقره، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در بسته بندی جهت حفاظت مواد غذایی در برابر میکروارگانیسم ها دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از نانو کامپوزیت های نقره، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در بسته بندی جهت حفاظت مواد غذایی در برابر میکروارگانیسم ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از نانو کامپوزیت های نقره، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در بسته بندی جهت حفاظت مواد غذایی در برابر میکروارگانیسم ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از نانو کامپوزیت های نقره، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در بسته بندی جهت حفاظت مواد غذایی در برابر میکروارگانیسم ها :

تعداد صفحات:5

چکیده:

از جمله موضوعاتی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته استفاده از نانوذرات در بسته بندی های مواد غذایی می باشد. به این دلیل موادی که اغلب برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود دارای معایبی از قبیل غیر قابل تجزیه بودن در محیطزیست، مقاومت و استحکام پایین و نفوذ پذیر بودن در مقابل اکسیژن می باشد که استفاده از آن ها را محدود کرده است. استفاده از کامپوزیت های نانو در بسته بندی مواد غذایی منجر به طولانی تر شدن مدت ماندگاری ماده غذایی و همچنین ممانعت از شیوع بیماریهای ناشی از مواد غذایی می شود. چرا که فناوری نانو با جا به جا کردن سطح پوشش مواد می تواندتقریباً از ورود هر میکرو ارگانسیم به ماده غذایی جلوگیری کند. استفاده از نانو ذرات نقره در بسته بندی مواد غذایی دارای توان بالای میکروب زدایی می باشد و مدت ماندگاری ماده غذایی را دو تا سه برابر افزایش می دهد. امروزه از ترکیب دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی در سطح وسیع به صورت نانو ذره در ساختار بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. دی اکسید تیتانیوم ماده ارزان قیمت با بازده بالایی می باشد. همچنین دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی سبب حفظ حداکثر مواد مغذی، تازگی و کاهش بار میکروبی در ماده غذایی بسته بندی شده می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir