توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز دینامیکی رندوم در نصب لوله زیر دریا به روشTOW دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز دینامیکی رندوم در نصب لوله زیر دریا به روشTOW  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز دینامیکی رندوم در نصب لوله زیر دریا به روشTOW،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز دینامیکی رندوم در نصب لوله زیر دریا به روشTOW :

تعداد صفحات:2

چکیده:

نصب خطوط لوله در فراساحل بطور سنتی با استفاده از بارج لوله گذار و یا بارجReel انجام می شود. در روش اول، شاخه های لوله به طول 12 متر در روی بارج به یکدیگر جوش داده و بدین طریق خط لوله تشکیل شده و نصب می شود. اما در روش دوم لوله ها پس از آماده سازیدر ساحل و جوشکاری ( به طول تقریبی 25 کیلومتر) ، بر روی یک درام قرقره بزرگ که بر روی یک بارج قرار دارد، پیچیده شده و سپس درمسیر از پیش تعیین شده در بستر دریا قرار می گیرند. در این روش نیازی به فضای ایستگاه های جوشکاری در روی بارج نیست. اما بزرگترین عیب این روش این است که در طول عملیات لوله تغییر فرم پلاستیکی را تحمل می کند در نتیجه فقط می توان لوله هایی با قطر کم را در این روش بکار برد. اما روش سوم که قابل استفاده برای هر قطر دلخواه است استفاده از روشTOWمی باشد که خط لوله در ساحل ساخته شده و به سمت فراساحل و موقعیت مورد نظر کشیده می شود. اما نکته مهم در این روش توجه به اثر امواج دریا بر روی خط لوله می باشد که در حال حمل به محل مورد نظر است. آسیب دیدن خط لوله در اثر امواج دریا از موارد شایع در این روش می باشد.در این مقاله پاسخ دینامیکی خط لوله ( که به روشTowجابجا می شود) در اثر برخورد امواج تصادفی غیر خطی دریا بررسی شده است. یک مدل دینامیکی با توجه به نوع خاص جابجایی تهیه شده و رفتار غیر خطی لوله در دو حوزه زمان و فرکانس توسط نرم افزارOrcaFlex بررسی شده است [ 1]. بازه زمانی مربوط به امواج رندوم بر اساس طیف JONSWAPتولید شده و در جهات مختلف به خط لوله اعمال شده است. توزیع تنش ایجاد شده در اثرنیروی امواج تصادفی دریا و ارتباط آن با زاویه برخورد امواج با خط لوله از موارد بررسی شده در این مقاله میباشد. همچنین ارتباط سیستم کابهای مهار در اثر برخورد امواج تصادفی دریا در زوایای مختلف و نقش پیش تنش ایجاد شده در لوله در زمان بر رفتار دینامیکی لوله ، بررسی شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir