توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی منزلت اجتماعی معلمان منطقه بزینه رود از توابع استان زنجان از دیدگاه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان در سال تحصیلی 1391-1392 دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی منزلت اجتماعی معلمان منطقه بزینه رود از توابع استان زنجان از دیدگاه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان در سال تحصیلی 1391-1392  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی منزلت اجتماعی معلمان منطقه بزینه رود از توابع استان زنجان از دیدگاه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان در سال تحصیلی 1391-1392،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی منزلت اجتماعی معلمان منطقه بزینه رود از توابع استان زنجان از دیدگاه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان در سال تحصیلی 1391-1392 :

تعداد صفحات:18

چکیده:

یکی از عوامل مؤثر برکارآمدی، تربیت و پرورش نسل آینده هر کشور، منزلت اجتماعی معلمان آن جامعه و برخورداری ازجایگاه رفیعی در نزد جویندگان دانش است. از آنجا که جامعه ایرانی، در حال گذار از وضعیت سنتی به مدرن است، به تبع آن ارزش ها و باورها نیز در حال تغییر و دگرگونی اند، به طوری که خوشبختی با مفهومی که در عصر سنت مطرح بود، تفاوت پیدا کرده و در این گذار موجب سست شدن منزلت اجتماعی معلمانی گردید. به نظر می رسد که افت جایگاه معلم یکی از مهم ترین آسیب های فرهنگی جامعه امروز ایران است و اگر به درستی درک نشود، نه فقط برای معلمان بلکه برای نظام فرهنگی کشور مشکل آفرین خواهد بود. بررسی های صورت گرفته در منطقه بزینه رود از توابع استان زنجان حاکی از آن است که جایگاه و مزنلت معلمان گرفتار یک روند کاهشی قابل توجهی شده است. این پژوهش با بهره گیری از روش توصیفی- تحلیل و همچنین روش تکمیلی میدانی و نظر سنجی از طریق پرسش نامه از جامعه آماری دانش آموزان منطقه بزینه رود در استان زنجان در سال تحصیلی 1391-1392، عوامل و پیامدهای این افت منزلت اجتماعی ملعمان منطقه را مورد کند و کاو قرار داده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir