توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه روش جهت تنظیم بهینه پارامترهای کنترلی SVC به منظور بهبود پایداری نیروگاه بادی شامل ژنراتور القایی از دو سو تغذیه دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه روش جهت تنظیم بهینه پارامترهای کنترلی SVC به منظور بهبود پایداری نیروگاه بادی شامل ژنراتور القایی از دو سو تغذیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روش جهت تنظیم بهینه پارامترهای کنترلی SVC به منظور بهبود پایداری نیروگاه بادی شامل ژنراتور القایی از دو سو تغذیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه روش جهت تنظیم بهینه پارامترهای کنترلی SVC به منظور بهبود پایداری نیروگاه بادی شامل ژنراتور القایی از دو سو تغذیه :

تعداد صفحات:13

چکیده:

افزایش تقاضا و کمبود منابع انرژی منجر به رشد تکنولوژی‌های جدیدی شده است که بخش چشمگیری در شکل‌گیری بازار انرژی در آینده دارد. در آینده نه چندان دور سیستم‌های تولید پراکنده DG نقش مهمی در سیستم‌های قدرت ایفا می‌کنند. ژنراتور های القایی از دو سو تغذیه DIFGS که از اجزای اصلی DG می‌باشد برده بود پایداری و قابلیت اطمینان سیستم قدرت تأثیر بسزایی دارند. هدف اصلی مقاله بهبود پایداری سیستم قدرت شامل این نوع ژنراتور ها در شرایط اغتشاش به کمک جبرانسازی استاتیکی توان راکتیو SVC می‌باشد. در این مقاله ابتدا روشی مناسب جهت انتخاب تابع هدف منظور حداقل کردن نوسانات ناشی از اغتشاش پیشنهاد می‌شود سپس تنظیم بهینه پارامترهای کنترل این SVC (به عنوان یک پایدار ساز نوسانات دینامیکی مناسب) توسط الگوریتم ژنتیکی در قالب یک بهینه‌سازی انجام خواهد شد. در انتها کارایی روش پیشنهادی برده بود پایداری دینامیکی سیستم قدرت و همچنین پایداری ولتاژ، توان و سرعت روتور ژن رفتارهای بعدی بررسی خواهد شد. این موضوع با بررسی و مقایسه نتایج در شرایط حضور و عدم حضور SVC در یک شبکه نمونه مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد. تمام مراحل شبیه‌سازی در بهینه‌سازی توسط نرم‌افزار مطلب MATLAB صورت می‌گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir