توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تفکیکو ارزیابی واحدهای ژئومورفولوژی حوضه آبریز تالابهای کویری با استفاده از سنجش از دور (مطالعه موردی: حوضه آبریز پلایای کجی) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تفکیکو ارزیابی واحدهای ژئومورفولوژی حوضه آبریز تالابهای کویری با استفاده از سنجش از دور (مطالعه موردی: حوضه آبریز پلایای کجی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تفکیکو ارزیابی واحدهای ژئومورفولوژی حوضه آبریز تالابهای کویری با استفاده از سنجش از دور (مطالعه موردی: حوضه آبریز پلایای کجی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تفکیکو ارزیابی واحدهای ژئومورفولوژی حوضه آبریز تالابهای کویری با استفاده از سنجش از دور (مطالعه موردی: حوضه آبریز پلایای کجی) :

تعداد صفحات:10

چکیده:

نقشههای ژئومورفولوژی مبنایی برای ارزیابی زمین قلمداد میشوند که در زمینه بررسی بسیاری از مسایل محیطی مفیدمیباشند. موفقترین رویکرد برای تهیه چنین نقشههایی توام نمودن بررسیهای میدانی با تفسیر عکسهای هوایی و تصاویرماهوارهای است که سنجش از دور 104 به عنوان روش جدیدی در مطالعات زمینریختشناسی به کار میرود. کاربرد سنجش از دور و تصاویر ماهوارهای در قلمروهای ژئومورفولوژی مناطق خشک به عنوان روشی برتر توان مطالعاتی ژئومورفولوژیستهارا بالا برده و آنها را در تشخیص لندفرمها به ویژه لندفرمهای پنهان یاری نموده است. در این مطالعه سعی شده با تکیه بر تصویر ماهوارهایETM+به ارزیابی ژئومورفولوژیکی حوضه آبریز پلایای کجی پرداخته شود. در این راستا تصاویر ماهوارهای سری زمانی 1990 و 2001 منطقه به عنوان داده ورودی لحاظ گردید. لذا پساز اعمال فرایندهای پیشپردازش با تکیه بر روش طبقهبندی حداکثر احتمال 105 و بررسیهای میدانی، واحدهای ژئومورفیک این حوضه استخراج گردیده است. در انتها درجه تغییرات واحدهای ژئومورفیک از طریق برآورد میزان تغییر مساحت هر یک از آنها بررسی شده است. از نقشههای ژئومورفیک حاصل میتوان برای برنامهریزی روی لندفرمها و چشماندازها در کلیه سطوح ملی، منطقهای، ناحیهای و محلی به عنوان یکی از اهرمهای توسعه پایدار بهره جست.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir