توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کلاستر بندی تگ ها با استفاده از Chaos Genetic Algorithm و K-Means برای پیشنهاد در سیستم های تگ گذاری دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کلاستر بندی تگ ها با استفاده از Chaos Genetic Algorithm و K-Means برای پیشنهاد در سیستم های تگ گذاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کلاستر بندی تگ ها با استفاده از Chaos Genetic Algorithm و K-Means برای پیشنهاد در سیستم های تگ گذاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کلاستر بندی تگ ها با استفاده از Chaos Genetic Algorithm و K-Means برای پیشنهاد در سیستم های تگ گذاری :

تعداد صفحات:10

چکیده:

سیستم های تگ گذاری بدلیل تسهیل در کلاستربندی و بازیابی محتوا با استفاده از تگ ها در سالهای اخیر در وب شکل گرفته اند. از طرفی تکنیک های کلاستر بندی متنوعی برای مرور در وب یا پیشنهاد در موتورهای جستجو توسعه یافته اند. در این مقاله یک تکنیک کلاستر بندی جدید، با ترکیب الگوریتم K-Means با Chaos Genetic Algorithm پیشنهاد شده است، که در آن جمعیت اولیه هر نسل GA با نگاشت آشوب و تصفیه رقابتی تولید می شود و در نهایت الگوریتم K-Means برای دسته بندی نهایی اعمال می گردد. ترکیب Chaos با الگوریتم ژنتیک کیفیت افراد در جمعیت را بهبود می بخشد و تنوع در جمعیت ایجاد می کند. در حالیکه الگوریتم های دسته بندی به تنهایی یک مجموعه کوچک را بررسی می کنند و تضمینی برای نتیجه بهینه ارائه نمی کنند، استفاده از الگوریتم ژنتیک مانند تمام الگوریتم های بهینه سازی، سبب یافتن یک راه حل بهینه در فضای جستجو می گردد و به این صورت کیفیت K-Means افزایش می یابد. نتایج تجربی با استفاده از دیتاست معتبر و تستهای نهایی نشان می دهند که تکنیک پیشنهادی به طور آماری نتایج بهتری را تولید می کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir