حمل و نقل ریلی و بررسی روسازی های بتنی در آنها دارای 409 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد حمل و نقل ریلی و بررسی روسازی های بتنی در آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه حمل و نقل ریلی و بررسی روسازی های بتنی در آنها
فصل اول: (تعریف مساله
1-1تعریف کلی مساله
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله
1-3 اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن
1-4 اهداف و فرضیات
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع
1-6 محدودیت هاوچهار چوب پروزه
1-7 مقدمه و تاریخچه
فصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندی و مقدمه و اظهار بكر بودن متون
2-2 بررسی مقالات
2-3 بررسی تزها و پایان نامه ها
2 -4 بررسی كتابها
فصل سوم: (روش تحقیق)
3-1- روش بكار گرفته شده و دلایل آن
3-2 دستورالعمل جمع آوری اطلاعات و روشهای بكار رفته
3- 3 تعاریف ، اختصارات و نشانه های ریاضی
3- 4منطق سیستم تصمیمگیری
3-4-1پنج گام اساسی تا تصمیمگیری نهایی
3- 5 ارائه مباحث ضروری علمی
3-6 سابقه و رژیم ترافیكی
3- 8 معیارهای محدود كننده فنی
3- 9معیارهای آزمایش و كنترل
3-10 مطالعات و تحلیلهای تكمیلی
3- 11تحكیم بستر علمی قضیه و بكارگیری سیستماتیك آن
3- 12 معیارهای ارزیابی مقایسه و مدل انتخاب نوع سیستم روسازی
3-12-1معیارهای ارزیابی و مقایسه
3-13انواع خطوط با دال بتنی
3-14 مدل ارزیابی
3- 15لایه داخلی مدل ، ابزار تحلیل هزینه طول عمر روسازی
3- 16لایه میانی : تاثیرات بالقوه اعمالی از مسیر
فصل چهارم: (گردآوری اطلاعات)
4معرفی خطوط با دال بتنی
4-1معرفی
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال
4-1-1خط با بالاست
4-1-2خط با دال
4-2طراحی روسازیهای دارای خط بدون بالاست
4-3بلاكها یا تراورسهایی مدفون در بتن
4-4طراحی های روسازیهای خطوط با دال
4-5توسعه كیفیت یكپارچگی سیستم
4-6خط زوبلین
4-7خط با بستر بتن آسفالتی
4-8دالهای پیش ساخته
4-9-1خط با دال شینكانسن
4-9-2 خط با دال بوگل
4-10دالهای یكپارچه و ابنیه فنی
4-11ریل مدفون
4-11-1خصوصیات ریل مدفون
4-11-2ساخت خط ریل مدفون
4-11-3تجربیات اجرایی ریل مدفون
4-11-4خط عرشهای
4-13سازه های ریل با تكیه گاه پیوسته و مهار شده
4-12-1خط كوكن
4-12-2ریل قاشقی با تكیه گاه پیوسته
4-12-3 ریلهای مهار شده در جان
4-13 EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن
4-13-1معرفی
4-13-2سازه های خط با دال بتنی با زیر اساس EPS
4-13-3عملكرد استاتیكی
4-13-4ایفای نقش دینامیكی
4-13-5كاربردها
4-14خاصیت ارتجاعی خط
4-15مقتضیات سیستم
4-15-1مقتضیات زیرسازی
4-16-2مقتضیات خط با دال بتنی در تونلها
4-16-3مقتضیات خط با دال بتنی روی پلها
4-17تجربیات عمومی با سیستمهای خط با دال
4-18نتیجهگیری و پیشنهادات
4-19 المانهای تشكیلدهنده خطوط با دال بتنی
4-20ریل
4-21پابند
4-22تراورس
4-23تكنیك های ساخت ، تولید
4-24انواع ساخت
4-25نقاط تكیه گاهی مجزا ریل با تراورس ها
4-25-1روش ساخت مدفون
4-25-2روش ساخت رهدا
4-25-3روش ساخت رهدا در خاك ریزی و خاك برداری ها
4-25-4روش ساخت رهدا در تونل ها
4-25-5روش ساخت BERLIN
4-25-6روش ساخت HEITKAMP
4-25-7روش ساخت SBV
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN
4-27ساخت تراورس های غیر مدفون
4-27-1روش ساخت SATO
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO
4-27-3نوع ساخت ATD
4-27-4روش ساخت BTD
4-27-5روش ساخت . WALTER
4-27-6روش ساخت GETRAC
4-27-7نقاط تكیه گاهی گسسته ریل بدون تراورس ها
4-28انواع ساخت سازه خط یكپارچه
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK - MIEVES / LONGO
4-28-3روش ساخت FFC
4-28-4روش ساخت BES
4-28-5روش ساخت BTE
4-29انواع ساخت پیش ساخته
4-30تكیه گاه ریل پیوسته
4-30-1روش ساخت INFUNDO
4-31خطوط با پابند های گیره ای
4-31-1روش ساخت SFF
4-31-2روش ساخت SAARGUMMI
4-32پیشرفت های دیگر
4-33خطوط دارای تراورسهای قابی
4-34خطوط نردبانی
4-35نتیجه
فصل پنجم: (نتیجه گیری)
5-1-تحلیل اطلاعات
5-2- سیستم های قطار سبك (LRT)
5-3- مترو
5-4محیط زیست و حفظ آن در حمل و نقل شهری
5-5- ویژگی های خطوط قطار شهری
5-5-1- ایمنی كامل
5-5-2- حداقل تعمیرات
5-5-3- زیبائی و پاكیزگی بستر خط و سهولت نظافت
5-5-4- حداقل لرزش و سر و صدا
5-6- شرائط محیطی شهرستان تبریز
5-7پارامترهای مهم طراحی خطوط قطار شهری
5-7-1 عرض خطوط
5-7-2 حداقل شعاع قوس افقی
5-7-3 قوسهای قائم Vertical curve
5-7-4 حداكثر شیب و فراز Max gradient
5-7-5 فواصل محوری خطوط Centre to centre track
5-7-6 دور خطوط Superelevation
5-7-7 سرعت
5-7-8 بار محوری Axle load
5-7-9 شیب عرضی ریلها
5-7-10 مشخصات ابعادی سكوها
5-7-10-1- طول سكوها
5-7-10-2- ارتفاع سكوها
5-7-10-4-عرض سكوها
5-11- اندازه قواره خطوط
5-11-1- اندازه قواره خطوط در مسیر روباز Clearance gauge open
5-11-2- اندازه قواره خطوط در مسیر تونل Clearance Gauge in Tonnel
5-12انواع تیپ خطوط قطار شهری
5-12-1- خطوط شهری همسطح AT GRADE TRAK
5-12-2- خطوط شهری زیرزمینی( مترو ) UNDER GROUND
5-12-3 خطوط شهری در ارتفاع ELEVATED TRACK
5-12-4 خطوط با ترافیك مختلط MIXED TRAFFIC
5-12-5خطوط مستقل INDEPENDENT
5-12-6- گزینه پیشنهادی خطوط قطار شهری تبریز
5-13ساختمان خطوط قطار شهری
5-13-3- نقش روسازی خطوط
5-13-4- شرح خطوط با بستر بالاستی Ballasted Track
5-13-5- شرح خطوط با بستر مختلط بالاستی و بتنی
5-13-6- شرح خطوط با بستر بتنی SLAB-TRACK
5-13-7- تیپ های مختلف روسازی خطوط
5-13-7-1- خطوط با پانل های نردبانی روی بستر تراكم یافته زیرسازی
5-13-7-2- خطوط با تراورس چوبی روی بستر بالاستی
5-13-7-3- خطوط با تراورس بتنی روی بستر بالاستی
5-13-7-4- خطوط با بستر بتنی
5-14- ریل
5-15- تراورس
5-15-1- تراورس چوبی
5-15-2- تراورس فلزی
5-15-3- تراورس بتنی
5-16-سیستم اتصال ریل به تراورس (پابند ریل )
5-16-1پابند صلب
5-16-2- پابند ارتجاعی
5-17- اتصال ریل ها
5-18-جوشكاری ریلها
5-19- میراكننده ها
5-20- جذب انرژی ارتعاشی و صدا در خطوط بالاستی
5- 21 سوزنها و نقش آنها
5-22مقایسه فنی و اقتصادی خطوط با بستر بتنی و بالاستی
5-22-1- مزایا و معایب خطوط با بسترهای بتنی
5-22-2- مقایسه اقتصادی بسترهای بتنی و بالاستی
5-23- استانداردهای حمل و نقل ریلی بین شهری
5-25- حداكثر سرعت
5-26- محاسبه مقطع ریل بر اساس بار محوری
.5-27- حجم ترافیك سالیانه (تناژ بار و مسافر سالیانه )
5-28-هزینه تهیه و تدارك ریل برای هر كیلومتر خط
5-29تعریف و نقش تراورس در خط
5-30- فواصل تراورس ها
نتیجه گیری
معرفی موضوع به منظور تحقیقات بعدی
منابع و ماخذ
بخشی از منابع و مراجع پروژه حمل و نقل ریلی و بررسی روسازی های بتنی در آنها
- دستورالعمل تهیه طرحهای راه آهن BECOM
- گزارش مقدماتی روسازی راه آهن سریع السیر تهران – كرج، شركت ریل بندر
- قرارداد خرید تراورس بتونی پیش تنیده – متروی تهران
- جزوات درسی راه آهن- دكتر بهبهانی
-كارآیی تراورسهای تركیبی – مركز مطالعات و تحقیقات راه آهن
- رسول رسول پور – تراورسهای پلاستیكی
-پرویز افروز، سمینار مترو، دانشگاه علم و صنعت- 1367
- مهدی سپاهی ، سمینار حمل و نقل شهری معمول در جهان ، دانشگاه علم و صنعت، 1372
- سید مهدی ابطحی ، بررسی و ارزیابی كابرد قطارهای سریع السیر در ایران
- سید علیرضا ظهیری، مقایسه و برتری دو نوع تراورس از بتون پیش تنیده و آرمه
- ر. رستمی، روسازی راه آهن ، انتشارات كاوشگر ، 1366.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0