توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تبیین مدل بومی توانمند سازی منابع انسانی در شرکت پخش فرآورده های نفتی : مطالعه موردی در منطقه ساری دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تبیین مدل بومی توانمند سازی منابع انسانی در شرکت پخش فرآورده های نفتی : مطالعه موردی در منطقه ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تبیین مدل بومی توانمند سازی منابع انسانی در شرکت پخش فرآورده های نفتی : مطالعه موردی در منطقه ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تبیین مدل بومی توانمند سازی منابع انسانی در شرکت پخش فرآورده های نفتی : مطالعه موردی در منطقه ساری :



تعداد صفحات:22
چکیده:
هدف کلی این مقاله شناسایی عوامل و عناصر تأثیر گذار بر توانمند سازی مدل بومی توانمندسازی شرکت پخش فرآورده های نفتی – منطقه ساری است که با بررسی وضعیت فراگیر توانمند سازی در شرکت پخش منطقه ساری و نشان دادن اهمیت مؤلفه های آن مدل بومی توانمند سازی کارکنان، مورد بررسی و ارائه میگردد.سوالات اصلی پژوهش به عناوین زیر مطرح می باشد : -1 وضعیت فرآیند توانمند سازی کارکنان در شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساریچگونه است؟ -2 براساس مدلهای نظری ووضعیت توانمندسازی فعلی در شرکت پخش فرآورده های نفتی چه نوع مدل بومی را جهت توانمندسازی کارکنان آن شرکت می توان ارائه داد؟-3 اعتبارعناصر و عوامل مدل بومی چقدر است؟ فرضیه های تحقیق با تکیه بر دو فرض یکی اینکه در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقهساری امرتوانمندسازی صورت می گیرد و دیگراینکه بر مبنای وضعیت فعلی توانمندسازی مدل بومی با چه عناصر و مولفه هایی وجاهت پیدا می کند.؟ این تحقیق از نظر هدف، جزء تحقیقات کاربردی محسوب گردیده و از نظر روش تحقیق،توصیفی از نوع پیمایشی است. و درنهایت دراین مقاله به تبیین و ارئه مدل بومی پرداخته شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir