توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری :



تعداد صفحات:16
چکیده:
بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آنها هستند امروزه برای رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادی ، شرکتها و سازمانها باید به مشتری مداری اهمیت ویژه ای داده و ارتباط خود را با خریدارانکالا بیشتر افزایش دهند . در روندهای کسب و کاری جدید به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها دارد و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن در گرو جلب رضایت مشتریاناست . از سوی دیگر نمی توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند . بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی ، حساسیت بیشتری دارد. امروزه سازمان ها میزان رضایت مشتری را به عنوانمعیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند . در واقع مدیریت ارتباط با مشتری یکی از اهدافی است که در تمام کشورها باید به آن توجه شود. نیاز است که در کشورمان نیز سیستم مدیریت رضایت مشتریمانند بسیاری از کشورها دیگر طراحی گردد . در این مقاله ما به بیان روش های اندازه گیری رضایت مشتری می پردازیم . از انجا که امسال سال تولید ملیاز سوی مقام معظم رهبری نامیده شده است باید به دنبال ایجاد یک سیستم یکپارچه رضایت مشتری بود تا بتوانیم انها را به استفاده از محصولات داخلی ترغیب کرد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir