توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات ناشی از اضافه نمودن لایه های الیاف FRP بر بهبود اندر کنش خاک با شالوده های مسطح صاف با استفاده از روش های عددی دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات ناشی از اضافه نمودن لایه های الیاف FRP بر بهبود اندر کنش خاک با شالوده های مسطح صاف با استفاده از روش های عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات ناشی از اضافه نمودن لایه های الیاف FRP بر بهبود اندر کنش خاک با شالوده های مسطح صاف با استفاده از روش های عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات ناشی از اضافه نمودن لایه های الیاف FRP بر بهبود اندر کنش خاک با شالوده های مسطح صاف با استفاده از روش های عددی :



تعداد صفحات:16
چکیده:
شالوده های Smooth با معادل هایی نظیر صاف، و یا هموار، در سطح مشترک خود با خاک زیرین، هیچ مقاومت برشی نداشته، در نتیجه به لحاظ فیزیکی همواره در محل تماسشان با خاک زیرین، حرکات و جابجایی های جانبی را، متحمل می شوند. عدم القای مقاومت برشی در سطح مشترک خاک و پی، علاوه بر فراهم آوردن امکان تغییر مکان افقی پی و یا خاک زیرین آن، موجب کاهش چشمگیر ظریفت باربری در انواع پی های صاف به نسبت پی های زبر خواهد شد. در این مقاله سعی بر آن شده تا میزان کارایی الیاف پلیمری FRP در بهبود ظرفیت باربری پی های سطحی صاف، مورد بررسی قرار بگیرد. برای مدل سازی شالوده ی مسطح صاف از نرم افزار تفاضل محدود FLAC.2D استفاده شده است. با بررسی نقش پارمترهایی نظیر: تعداد لایه های الیاف FRP و فاصله ی آنها از یکدیگر نتایج جامعی حاصل شده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir