توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه :



تعداد صفحات:9
چکیده:
دانش به عنوان یک فاکتوررقابتی کلیدی دراقتصادجهانی شمرده میشود اما برای حضورموفق دربازارپویایی امروزی باید یک جز مهم دیگر بنام مشتری را نیز مدنظر قرار داد مدیریت دانش مشتریان برای سازمان ها این امکان را فراهم می اورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند مدیریت دانش مشتری درارتباط با بدست آوردن اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و درراستای به سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان است مدیریت دانش جریانی ازدانش حول موضوعات مشتری را بین گروه های کاری اسانتر میسازد و بدین وسیله با یکپارچه سازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی دررسیدن به آن نقش عمده ای دارد دراین مقاله ابتدا به مفاهیم مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان اشنا می شویم و سپس به اقدامات مدیریت دانش دربهبود فرایند مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و درپایان مدلی مفهومی درجهت بهبود ارتباط بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری ارایه میدهیم

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir