توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران) :



تعداد صفحات:18
چکیده:
مسئولیت اجتماعی مهارتی است که باعث بروز رفتارهایی می شود که مورد ارزش گذاری قرار می گیرند . در تحقیق حاضر از بین عوامل تاثیر گذار بر مسئولیت اجتماعی کارکنان، به عامل سرمایه فکری پرداخته شده است . بدین منظور جهت دستیابی به هدف تحقیق از نظریات بنتیس درباره سرمایه فکری استفاده گردید . داده های پژوهش از طریق پرسشنامه مسئولیت اجتماعی گوگ و پرسشنامه محقق ساخته سرمایه فکری که براساس معیارهای بنتیس طراحی شده و روایی محتوایی آن را اساتید مدیریت تایید نمودند، جمع آوری شد. پایایی آنها نیز به وسیله ضریب آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. تعداد 98 پرسشنامه جمع آوری شد و به وسیله نرم افزار Spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با توجه به اینکه تحقیق از نوع همبستگی بود و نرمال بودن داده ها تایید گردید، جهت تجزیه و تحلیل آماری از آزمون T مستقل، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معنی داری بین سرمایه فکری و ابعاد آن با مسئولیت اجتماعی کارکنان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران وجود دارد. نتایج تحلیل مسیر نشان داد که مسئولیت اجتماعی مستقیماً تحت تاثیر متغیرهای سرمایه ساختاری، رابطه ای و انسانی قرار گرفته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir