توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعات کانی شناسی و خاستگاه دگرسانی های گرمابی، جنوب کرکس (منطقه طار) ، کمان ارومیه – دختر، شمال اصفهان دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعات کانی شناسی و خاستگاه دگرسانی های گرمابی، جنوب کرکس (منطقه طار) ، کمان ارومیه – دختر، شمال اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعات کانی شناسی و خاستگاه دگرسانی های گرمابی، جنوب کرکس (منطقه طار) ، کمان ارومیه – دختر، شمال اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعات کانی شناسی و خاستگاه دگرسانی های گرمابی، جنوب کرکس (منطقه طار) ، کمان ارومیه – دختر، شمال اصفهان :



تعداد صفحات:12
چکیده:
منطقه طار از نظر موقعیت جغرافیایی در استان اصفهان در شمال روستای طرق و غرب روستای کشه در دامنه جنوبی کوهستان کرکس واقع شده است این منطقه از لحاظ تقسیمات ساختمانی – رسوبی .( ایران در محدوده ایران مرکزی و بر روی کمربند آتشفشانی ارومیه – دختر واقع شده است(شکل 1 سنگ میزبان این منطقه سنگهای آتشفشانی و پیروکلاستیکهایی به سن ائوسن می باشندکه بخش وسیعی از ناحیه را در بر گرفته اند. در این میان توده های نفوذی به سن الیگوسن در این سنگها تزریق شده است. بخش گسترده ای از سنگ میزبان این منطقه دچار دگرسانی شده است. مشاهدات صحرایی نشان می دهد که هجوم محلول ها سبب دگرسانی گرمابی در سنگهای میزبان شده و رخساره های دگرسانی آرژیلیک، سیلیسی و آرژیلیک پشرفته را بوجود آورده است که غالب دگرسانی از نوع اسید- سولفات یا آرژیلیک پیشرفته می باشد. در اثر فرآیندهای دگرسانی، سنگهای میزبان ماهیت خود را از دست داده و به پاراژنزی شامل کانی های سولفاته (آلونیت، ژاروسیت و باریت) ، کانیهای رسی(کائولینیت) و اکسیدهای آهن و همچنین سنگهای سیلیسی تبدیل شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir