توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین شرایط بهینه فلوتاسیون جهت طراحی مدار سولفور زدایی از کنسانتره تر کارخانه مگنتیت مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین شرایط بهینه فلوتاسیون جهت طراحی مدار سولفور زدایی از کنسانتره تر کارخانه مگنتیت مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین شرایط بهینه فلوتاسیون جهت طراحی مدار سولفور زدایی از کنسانتره تر کارخانه مگنتیت مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین شرایط بهینه فلوتاسیون جهت طراحی مدار سولفور زدایی از کنسانتره تر کارخانه مگنتیت مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر :



تعداد صفحات:13
چکیده:
سولفور بیش از حد مجاز، به عنوان یکی از عناصر اصلی مزاحم در فرآیندهای تولید گندله و فولاد محسوب می شوند.خوردگی در بخش های مختلف کارخانه گندله سازی از جمله کوره ها، نتیجه آثار مخرب حضور این عنصر است کههزینه های زیادی را تحمیل می کند. با کاهش عیار گوگرد در مراحل فرآوری، می توان از نتایج مخرب این عنصر در مراحل بعدی جلوگیری نمود. همچنین، با کاهش ورود گازSO 2به هوای اطراف، از آلودگی محیط زیست کاسته می شود. پیریت عمده ترین کانی سولفیدی موجود در کنسانتره مغناطیسی شدت پایین گل گهر و عامل اصلی بالا بودن سولفور آن به شمار می رود. به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه ها و با توجه به شناخت نسبی از فرایند، از روش طراحی آزمایش ها استفاده گردید. در تحقیق حاضر، تاثیر عوامل: میزان کلکتور مصرفی، میزان مصرف سیلیکات سدیم به عنوان بازداشت کننده و متفرق کننده کانی های اکسیدی، میزان مصرفMIBCبه عنوان کف سازpHمحیط،درصد وزنی جامد، زمان آماده سازی و فلوتاسیون مجدد، بر کاهش درصد گوگرد مورد بررسی قرار گرفت. در بهترینحالت مصرف مواد شیمیایی، عیار گوگرد 0/1 درصد، عیار و بازیابی آهن به ترتیب 75 و94/6درصد به دست آمد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir