مقاله بازخوانی جایگاه مشارکت درساماندهی تبلیغات شهری مطالعه موردی مشهد ایران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازخوانی جایگاه مشارکت درساماندهی تبلیغات شهری مطالعه موردی مشهد ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازخوانی جایگاه مشارکت درساماندهی تبلیغات شهری مطالعه موردی مشهد ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
خلاصه مقاله حاضر حاصل پژوهشی است که با هدف آسیب شناسی تبلیغات شهری مشهد مقدس و نقش آن در بهبود سیما و منظر شهری و ارایه راهکارهای بهینه انجام گرفته استکه دارای نگرشی کاربرد محور میباشد وپس از تحقیق و گردآوری ادبیات نظری در میان جامعه آماری 100 نفری کارشناسان شهرداری مشهد انجام شده است. این جامعه با اکثریت طیف جنسیتی مذکر( 74 درصد) و اکثریت قاطع سطح تحصیلات لیسانس( 53 درصد) در میانگین سنی 40 سال 7 سال می باشد.پژوهش از نوع توصیفی، روش مطالعه / و سابقه کار 8 همبستگی و از بعد هدف کاربردی بودهکه به روش میدانی و پیمایشی و با هدف پیگیری وضعیت آلودگی بصری تبلیغات شهری مشهد انجام شده است. پس از انجام مراحل آماری و بررسی یافته های حاصل از توزیع پرسشنامه و تحلیل آنها مشخص شد، مهمترین عامل در ساماندهی تبلیغات شهری و مهمترین عامل در موفقیت این امر مشارکت شهروندان می باشد.درنهایت به سازمان شهرداری مشهد راهکارهای اجرایی برای جلب مشارکت شهروندان و دستیابی به تاثیر اقدامات ساماندهی تبلیغات شهری ارایه تا بدین طریق بتواند درجهت بهبود سیما و منظرشهری برنامهریزی لازم را صورت داده و به سوی گرافیک محیطی مطلوب، موثر و آرامش بخش گام بردارد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0