توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد سطح فعالهای آنیونی و غیر یونی به عنوان مواد دیسپرس کننده در انحلال ماده رگزای دیسپرس نفتالیمیدی N- بوتیریک اسید -801- نفتالیمید -4- آزو-‘4- هیدروکسیل بنزن دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد سطح فعالهای آنیونی و غیر یونی به عنوان مواد دیسپرس کننده در انحلال ماده رگزای دیسپرس نفتالیمیدی N- بوتیریک اسید -801- نفتالیمید -4- آزو-‘4- هیدروکسیل بنزن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد سطح فعالهای آنیونی و غیر یونی به عنوان مواد دیسپرس کننده در انحلال ماده رگزای دیسپرس نفتالیمیدی N- بوتیریک اسید -801- نفتالیمید -4- آزو-‘4- هیدروکسیل بنزن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد سطح فعالهای آنیونی و غیر یونی به عنوان مواد دیسپرس کننده در انحلال ماده رگزای دیسپرس نفتالیمیدی N- بوتیریک اسید -801- نفتالیمید -4- آزو-‘4- هیدروکسیل بنزن :



تعداد صفحات:13
چکیده:
در این مطالعه، ویژگیهای انحلال یک ماده رنگزای آزو بر پایه نفتالیمید که حاوی گروه بوتیریک اسید در ساختار شیمیایی خود است در حضور مواد دیسپرس کننده آنیونی (ایرگازول) و غیر یونی (لیوپرنیت EV 800%) گزارش شده است. برای این منظور عامل مؤثر بر انحلال ماده رنگزا از قبیل دما، زمان و غلظت دیسپرس کننده مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان می دهند که میزان انحلال ماده رنگزا با افزایش غلظت هر دو ماده دیسپرس کننده غیر یونی و آنیونی، دما و زمان افزایش می یابد و انحلال ماده رنگزا در دیسپرس کننده آنیونی در مقایسه با دیسپرس کننده غیر یونی بیشتر است. مطالعه سینتیکی انحلال ماده رنگزا در حضور هر دو ماده دیسپرس کننده در دماها و غلظت های مختلف نشان داد که سرعت انحلال ماده رنگزا در دو دیسپرس کننده بکار رفته از معادله تابع نمایی پیروی می کنند. ضمناً ماده رنگزا در آب حاوی دیسپرس کننده آنیونی با سرعت بیشتری نسبت به دیسپرس کننده غیر یونی حل می شود. اندازه گیری سرعت انحلال ماده رنگزا در هر دو ماده دیسپرس کننده نشان داد که سرعت انحلال ماده رنگزا با افزایش زمان کاهش می یابند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir