توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی استراتژی کنترل فازی و مدلسازی قوای محرکه هیبرید هیدرولیکبرای کامیون خدمات شهری :



تعداد صفحات:10
چکیده:
در این مقاله ایدهی بازیابی و ذخیره انرژی ترمزی و استفادهی مجدد آن هنگام شتابگیری برای کامیون خدمات شهری ارائه شدهاست. در مرحلهی اول، سیکل رانندگی یک خودروی خدمات شهری در شهرتهران استخراج شدهاست. در مرحلهی بعد، قوای محرکه هیبرید هیدرولیک با هدف بازیابی بیشترین انرژی جنبشی خودرو در حین ترمزگیری طراحی شدهاست. در این قسمت یک استراتژی کنترل قانونمند غیرفازی برای مدیریت انرژی مجموعهی هیبرید بکاررفتهاست. پس از طراحی سیستم، کامیون اکسور 1828 به عنوان کامیون پایه و همچنین المانهای سیستم محرکهی هیبرید هیدرولیک در نرم افزارMATLAB/Simulink مدلسازی شدهاند.در قسمت پایانی، کنترلر فازی بهعنوان استراتژی کنترل مجموعهی هیبرید طراحی و مدلسازی شدهاست. پس از پایان قسمتهای طراحی سیستم و مدلسازی، مدل با هدف ارزیابی طراحیهایصورتگرفته، شبیهسازی شدهاست. نتایج حاصل از شیبهسازی مدل کامیون در سیکل رانندگی استخراج شده نشان می دهد که مصرف سوخت کامیون پایه با استفاده از سیستم محرکهی هیبرید 13 درصد کاهش مییابد. بعلاوه، کنترلر فازی طراحیشده، این مقدار را بهبود میبخشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir