توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شاخصه های طراحی معماری همساز و همگون با اقلیم و ارائه راهکارهای بهینه برای طراحی در این اقلیم (نمونه موردی: طراحی معماری اقلیمی در اقلیم سرد و کوهستانی شهر سنندج) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شاخصه های طراحی معماری همساز و همگون با اقلیم و ارائه راهکارهای بهینه برای طراحی در این اقلیم (نمونه موردی: طراحی معماری اقلیمی در اقلیم سرد و کوهستانی شهر سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخصه های طراحی معماری همساز و همگون با اقلیم و ارائه راهکارهای بهینه برای طراحی در این اقلیم (نمونه موردی: طراحی معماری اقلیمی در اقلیم سرد و کوهستانی شهر سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شاخصه های طراحی معماری همساز و همگون با اقلیم و ارائه راهکارهای بهینه برای طراحی در این اقلیم (نمونه موردی: طراحی معماری اقلیمی در اقلیم سرد و کوهستانی شهر سنندج) :



تعداد صفحات:20
چکیده:
مفهوم پایداری در دهه 1970 میلادی، نتیجه آگاهی بشر نسبت به مسائل محیط زیست و مشکلات فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی می باشد. یکی از مهمترین اهداف توسعه پایدار، حفظ طبیعت و اصلاح نگاه به آن و همچنین اهمیت نقش اقلیم در م عماری است. آنجه که در این تحقیق مورد توجه قرار گرفته است رویکرد معماری پایدار نسبت به مسائل محیطی و اقلمی است؛ هر چند که جداکردن این موضوع از سایر جنبه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کاری دشوار است. هدف این تحقیق این است که با توجه به رشد جمعیت شهر سنندج و الزام به زندگی آپارتمان نشینی و اقلیم سرد کوهستانی، مجتمع مسکونی در سنندج طراحی شود که از الگوهای معماری پایدار در جهت سازگاری با اقلیم و طبیعت استفاده شود و در طراحی حجم های مسکونی سعی شود از معماری پلکانی و بومی منطقه که بعد پایداری نیز دارد استفاده شود. همچنین آسایش و آارمش ساکنین مجتمع مسکونی مورد اهمیت قرار گیرد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی تحلیلی می باشد که نتایج به دست آمده از این تحقیق با هدف معماری پایدار و رویکرد طراحی اقلیمی به اصلاح رابطه انسان، معماری و اقلیم و محیط می پردازد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir