توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شاخص مسکن و وضعیت سکونت در سکونتگاههای غیررسمی و ارائه راهبردهای ساماندهی آنها (نمونه موردی: محله ی آلله آباد کرمان) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شاخص مسکن و وضعیت سکونت در سکونتگاههای غیررسمی و ارائه راهبردهای ساماندهی آنها (نمونه موردی: محله ی آلله آباد کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخص مسکن و وضعیت سکونت در سکونتگاههای غیررسمی و ارائه راهبردهای ساماندهی آنها (نمونه موردی: محله ی آلله آباد کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شاخص مسکن و وضعیت سکونت در سکونتگاههای غیررسمی و ارائه راهبردهای ساماندهی آنها (نمونه موردی: محله ی آلله آباد کرمان) :



تعداد صفحات:25
چکیده:
اسکان غیررسمی در ایران مانند بسیاری ازدیگر کشورهای جهان، پدیده ای روبه رشد می باشد که شهرهای کشور را با مسائل جدی روبرو ساخته است. شهر کرمان نیز با پدیده ی اسکان غیررسمی مواجه بوده که از جمله سکونتگاههای غیررسمی در شهر کرمان، محله الله آباد است. هدف از پژوهش حاضر شناسخت وضعیت کالبدی و شرایط و شاخص های مسکن در محله و دستیابی به راهبردهایی برای ساماندهی و بهبود وضعیت مسکن و محیط مسکونی این محله است. روش تحقیق، توصیفی- تحلیلی، تکنیک گردآوری اطلاعات و داده ها، مطالعات کتابخانه ای و با استفاده از بررسی هایی که سازمان مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محله طی سالهای 1386 تا 1390 انجام داده اند و برداشت های میدانی با استفاده از ابزارهای مشاهده و عکسبرداری بوده است. نتایج و یافته های مطالعات در محله الله آباد کرمان نشان می دهد که این محله از نظر کالبدی با بی نظمی های شدیدی در ساخت و ساز، استفاده از مصالح کم دوام و دست دوم و مساکن فاقد پروانه ی ساخت، فاصله کم تا خیابان های اصلی شهر، دوری مراکز آموزشی فرزندان از محل سکونت مواجه است و محله از جهت اجتماعی- فرهنگی با مشکلات متعددی از جمله بهداشت نامناسب محله، کمبود امکانات خدماتی و درمانی، آمار بالایی معتادین و بیکاری، درآمد ک متر از خط فقر و بی سوادی بالا روبرو می باشد. همچنین مردم آمادگی مشارکت، برای بهبود وضعیت محیط سکومت خود را دارند از همین رو راهبرد توانمند سازی برای بهبود وضعیت سکونت نیز مدنظر ا ست. همچنین با استفاده از بررسی های انجام شده تکنیک سوات، پتانسیل های محله الله آباد را شناسایی کرده و در نتیجه با ارائه ی راهکارهایی مانند ایجاد فضاهایی برای بالا بردن مهارت های افراد و افزایش سطح آموزش و ; برای کاهش آسیب های کالبدی- اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی می توان گام هایی برداشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir