توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی ضریب بزرگنمایی دینامیکی درپلهای مستقیم بزرگراهی با عرشه مرکب دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی ضریب بزرگنمایی دینامیکی درپلهای مستقیم بزرگراهی با عرشه مرکب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی ضریب بزرگنمایی دینامیکی درپلهای مستقیم بزرگراهی با عرشه مرکب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی ضریب بزرگنمایی دینامیکی درپلهای مستقیم بزرگراهی با عرشه مرکب :



تعداد صفحات:8
چکیده:
پلها درشبکه حمل و نقل جاده ای به عنوان شریانهای حیاتی به شمار می روند باراصلی خارجی که عامل ایجاد تنش درپلهای بزرگراهی می باشد وسایل نقلیه هستند رفتار دینامیکی پل ها تحت اثر بار وسایل نقلهی متحرک موضوعی است که مورد علاقه محققان بسیاری می باشد و اخیرا تحقیقات بسیاری درسراسر جهان دراین زمینه درحال انجام است درمطالعات و آیین نامه های طراحی مختلف پیشنهادات متفاوتی برای تعیین ضریب بزرگنمایی دینامیکی DAF جهت اعمال اثرضربه وسایل نقلیه ارایه شدها ست به منظور بررسی پارامترهای موثر درتعیین DAF دراین تحقیق پنج مدل پل کامپوزیت بزرگراهی که براساس آیین نامه آشتو طراحی شده مدلسازی گردیده است سپس مطالعه پارامتری جهت ارزیابی رفتار دینامیکی پلهای کامپوزیت با درنظر گرفتن پارامترهای سرعت و طول دهانه انجام گرفته است برای این مهم کامیون استاندارد آشتو با شش سرعت مختلف از روی مدلهای پیش گفته عبور داده شده است پاسخ های دینامیکی حاصل مورد ارزیابی قرارگرفته و ضریب بزرگنمایی دینامیکی پل ها محاسبه شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir