توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله محمد صلی الله علیه واله، اشتباهات مسیحیت را درک کرد دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محمد صلی الله علیه واله، اشتباهات مسیحیت را درک کرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله محمد صلی الله علیه واله، اشتباهات مسیحیت را درک کرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محمد صلی الله علیه واله، اشتباهات مسیحیت را درک کرد :

الله علیه واله، اشتباهات مسیحیت را درک کرد

غربیان و خاورشناسان، عظمت پیامبرمان، حضرت محمد صلی الله علیه واله و تعالیم او را درک کرده و برآنچه از ترقی و تعالی تمتع داشت اعتراف نموده اند:

فرانسوا فولتر فرانسوی
وی رهبر جنبش مادی گرایی و مرد انقلاب علیه سلطه گران دینی است. وی تألیفات متعددی دارد که یکی از آنها کتاب معروف به نام حضرت محمد صلی الله علیه واله است که در آن می گوید: به درستی که در روح محمد صلی الله علیه واله چیز عجیب، نیکو و دست اولی که انسان را به شگفتی و تقدیر وادارد وجود دارد، و قسم به جان خودم که این مرد، یکه و تنها به سوی خدا دعوت کرد و به خاطر این دعوت، سالهای متعددی اذیت و آزار را تحمل نمود و در مقابل افواج مشرکان قرار داشت که در راه مخالفت و کشتن اندیشه او می کوشیدند. به درستی که او اکنون شایسته تقدیر و ستایش است. دوستدار اطفال است و هیچ گاه از پهلوی آنها نمی گذشت مگر آنکه آنان را مورد لطف قرار دهد و با حالتی از تبسم و فروتنی در نزدیکشان توقف فرماید.

برتلمی سانت سویسی
وی استاد فلسفه متولد1807م است. او در کتاب خود که همراه شرق نام دارد می گوید: محمد صلی الله علیه واله باهوش ترین فرد عرب در عصر خود بود و بیشتر از آنها تقوا و دیانت داشت. سینه او گشاده تر و نسبت به دشمنان خود و دینش نرم خوتر بود. دینی که برای آن دعوت کرد، خیر زیادی برای ملتهایی که از آن پیروی نموده اند به همراه آورد.

لوزان کشیش فرانسوی
وی در یکی از سخنرانی های خود می گوید: آن حضرت از نظر عادتهای بخشندگی، شرف اخلاقی و شدت احساس در بالاترین درجه قرار داشت. دارای خوی عظیم و عادت مرضیه ای در شفقت به کودکان بود، طبعی مبتنی بر نیکویی، دور از تکبر نفسانی و صلابت در رابطه با مردم داشت. همچنین حایز نیروی درک عجیب، هوش سرشار و عواطف رقیق شریفی است.

آلبرنس کاتیان ایتالیایی
وی در صفحه34 کتاب ادیان عرب می گوید: امتیاز محمد صلی الله علیه واله در کفایت شگفت انگیز او مانند یک سیاستمدار برجسته بیش از آن است که پیامبری باشد و به او وحی شود .آن که محمد صلی الله علیه واله را بشناسد نمی تواند بخشندگی او را پایین آورد و کسی که این گونه باشد هم به خود و هم به محمد صلی الله علیه واله ستم می کند.

کارل مارکس دانشمند آلمانی
وی در سال1817م در آلمان متولد شد. وی از مردان سیاست و نویسنده بیانیه کمونیستی است. در کتاب خود به نام زندگی می گوید: به درستی که آن مرد عرب اشتباهات مسیحیت و یهودیت را درک کرد و باهمتی که عاری از خطر نبود در میان اقوام بت پرست قیام نمود و آنان را به توحید دعوت فرمود و جاودانی روح را در نهاد آنها کاشت. سزاوار نیست که تنها در شمار مردان بزرگ تاریخ به شمار آید. بلکه برماست تا به پیامبری او اعتراف نموده و او را رسول آسمان برای زمین بدانیم.

ادوارد مونته فرانسوی
وی سال1856 در شهر لیون متولد شد. استاد زبانهای شرقی در دانشگاه ژنو و خاور شناس فرانسوی است. در کتاب خود که حال و آینده اسلام نام دارد می گوید: اما محمد صلی الله علیه واله که کرامت اخلاقی، نیکی معاشرت، خوشی گفتار، درستی داوری و راست گویی در لفظ از ویژگیهای اوست. بسیاری از مردمان حضرت محمد صلی الله علیه واله را نشناختند و حق او را کوچک شمرده اند و این به خاطر آن است که وی از مصلحانی بود که مردم را به ریزترین مسایل زندگیشان آشنا کرد.

توماس کارلایل انگلیسی
یکی از خاور شناسان انگلیسی بود؛ زبان عربی را در شهر بغداد تحصیل کرد و استاد زبان عربی کمبریچ بریتانیا شد. وی در کتاب خود به نام محمد صلی الله علیه واله پیامبر هدایت و رحمه در صفحه چهارم می گوید: متعصبان و کافران گمان می کنند که حضرت محمد صلی الله علیه واله از دعوت خود، چیزی جز شهرت شخصی، افتخارات جاه طلبانه و تسلط نمی خواست؛ نه او این گونه بود و نه خدا چنین می خواهد. آنچه که آن مرد بزرگ، فرزند بیابانها و فلاتها، صاحب چشمهای درخشان، عظیم النفس، پرمهر، خیر، بخشش، حکمت، حجیت، غایت و نهی از منکر در دل داشت، افکار غیردنیایی و خواسته هایی مخالف سلطه گری و شکوه و جلال بوده است.

لئو تولستوی
وی، فیلسوف روسی متولد سال1828م است. داستان نویسی که به اصلاح اجتماعی اشتغال داشت ودرکتاب انسان و زندگی می گوید: خانواده پیامبر به پیامبری او ایمان آوردند و همچنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) و زید به علاوه ابوبکر و خدیجه دختر خویلد نخستین زنی که اسلام آورد، مسلمان شدند.»(البته ناگفته نماند طبق صحاح و منابع مختلف ابوبکر جز اولین مسلمانان نبوده و تعجب از این است که این فیلسوف روسی چرا این مطلب را نا دیده گرفته است.) 1

مستربوسورت اسمیت انگلیسی
وی مورخ اهل انگلستان است در تاریخ1833م تولد یافت و در1897م در گذشت. وی در تألیف خود به نام ادبیات در تاریخ می گوید: ازخوشوقتی یگانه تاریخ و نه جز آن، این است که محمد صلی الله علیه واله در یک آن سه چیز بنیاد گذارد که از بزرگ ترین امور و باشکوه ترین کارهاست. او بنیانگذار امپراتوری و دیانتی برای امت خود بود؛ و کمتر خوانده و نوشته می شود که کسی این چنین برای بخشش، عدالت، جوانمردی، شجاعت، صبر بر مکروهات، راستی و دیگر مکارم اخلاقی دعوت به عمل آورد. و فرموده اند: به درستی که دین تنها قانون طبیعی است که پیروی از آن بر همه مردم واجب می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir